Lets dance 2009
såg reprisen och tycker att kitty vrkar vara väldigt dålig på att ta kritik, tyckte inte juryn var så överdrivet elaka! Hon var dålig.
sen tyckte jag att hennes danspartner verkade tycka hon var lite jobbig
såg reprisen och tycker att kitty vrkar vara väldigt dålig på att ta kritik, tyckte inte juryn var så överdrivet elaka! Hon var dålig.
sen tyckte jag att hennes danspartner verkade tycka hon var lite jobbig
bebis: jag har inte läst eller sett intervjun! Men det är ju klart bättre om de inte är irriterade på varandra.
Vad jag förstod det som har laila bagge dansat jazz och det är inte riktigt som pardans, men visst har hon ett litet försprång, fast det vet jag inte om man kan klaga på
Tycker det är jätte tråkigt att magda inte ska vara med längre.
Men tycker att det är konstigt at så många har blivit allvarligt sjuka denna omgången, känns lite obehagligt men det är väl bara ren otur
Tycker det är jätte tråkigt att magda inte ska vara med längre.
Men tycker att det är konstigt at så många har blivit allvarligt sjuka denna omgången, känns lite obehagligt men det är väl bara ren otur
Kan nog vara så att daniel inte vill fortsätta!
tror oxå om att det handlar om ren otur, men de pressas ju väldigt hårt och ribban ligger högre än den gjort tidigare år (känns det som)
Sen blev jag lite paff över läkarnas uttalande; att de var skakade att det fick gå till såhär. Vadå det är ju inte farligt att dansa som de gör,, men det är farligt att göra det när man är sjuk, men då är det farligt att träna överhuvudtaget
jovisst kan man få det, men det finns mycket som kan orska det. Tycker att det är fel att enbart skylla på dansen
Vinterlärka: Jag hoppas att han menar träning överlag, jag läste inte artiklen men bara rubrik och underrubrik och då lät det som det var dans men tidningar viklar ju oxå lite hur de vill.
Hoppas iaf att magda blir bra!
Det är jättetråkigt att hon inte ska vara med längre
Li78: ja jag håller med, dessutom gillar jag hennes röst!
jag tror det beror på jessicas hållning som gör att hennes kläder sitter
Ja rätt vann!!!!