Inlägg från: SaraSara |Visa alla inlägg
  • SaraSara

Lets dance 2009

ojoj, vad tiden flyger iväg. Dasg att fixa lite gott och bänka sig i soffan! :D

• SaraSara

Vad var det kitty sa till anders efter poänutdelningen? Jag har en liten skrikmaja här som vägrar sova... så jag hörde bara när programledaren sa nåt i stil med "oj, nu blev det lite jobbigt.."

• SaraSara

SaraSara skrev 2009-01-30 21:13:20 följande:

Vad var det kitty sa till anders efter poänutdelningen? Jag har en liten skrikmaja här som vägrar sova... så jag hörde bara när programledaren sa nåt i stil med "oj, nu blev det lite jobbigt.."
    Ingen som har koll på vad hon sa? Jag blev så nyfiken pga programledarens reaktion... verkade vara något smaskigt
  • SaraSara

Gud va morgon var bra!

Och till er som är ot! alla röda godisar innehåller ämnet från löss. Kan ni släppa det nu?

• SaraSara

**morgan skulle det förståss stå

• SaraSara

da silva skulle vara med efter nyheterna

• SaraSara

Det stod nåt om magda på armen.. kommer inte ihåg ordagrannt men det var för att visa att de tämkte på henne iaf.

• SaraSara
    Perry the Platypus skrev 2009-01-31 12:42:32 följande:
    Är han inte precis nygift? Har han inte dessutom sett vrålporrig ut i de tidigare säsongerna också? Det är väl hans grej, det där med att titta erotiskt på sin danspartner.
    Det där håller jag helt med om! Tycker alltid han sett lite to much ut när det gäller kemin med sina danspartners
  • SaraSara

mamlan skrev 2009-01-31 13:03:55 följande:

SaraSara skrev 2009-01-31 12:47:46 följande:
    to much? Nä, han är bra på det han gör tycker jag...man blir nästan lite svag i knäna..
    Jag tycker nog att han är lite väl "jag är så snygg".. Men han är ju bra på det han gör. Det hör ju till att det ska vara passionerat och se äkta ut när de dansar.
  • SaraSara
    grabbarna skrev 2009-01-31 14:15:55 följande:
    såg på tv4 real nu eftersom jag jobbade igår kväll och jag tyckte att almenäs kommentar om att hon förstår varför laila är singel var väldigt plump och onödig...det är ju bara 2 veckor sedan det tog slut...men jag tycker överlag att almenäs småprat är enormt störande...
    Vanligvis är hon ju mest pinsam när hon kommer med konstiga kommentarer, men igår tyckte jag verkligen att hon gick över gränsen.
  • SaraSara

xxmeyaxx skrev 2009-01-31 16:47:01 följande:

Tyckte inte att Lailas min såg så jättepositiv direkt efteråt.
    haha, nej det såg ut som att hon ville komma med någon kommentar :D
Svar på tråden Lets dance 2009