Inlägg från: grabbarna |Visa alla inlägg
  • grabbarna

Lets dance 2009

såg på tv4 real nu eftersom jag jobbade igår kväll och jag tyckte att almenäs kommentar om att hon förstår varför laila är singel var väldigt plump och onödig...det är ju bara 2 veckor sedan det tog slut...men jag tycker överlag att almenäs småprat är enormt störande...

• grabbarna

Lätt att missa hon är ju inte direkt behållningen med programmet om man säger så *harkel* tycker snarare att man ser på det trots henne

Ramonas skrev 2009-02-02 15:55:08 följande:
    vinterlärka skrev 2009-02-02 15:51:46 följande:
    Hahaha Jaha ja.. Jag har ju bara ögonen för dansarna å David då.. inte konstigt att jag inte kände igen namnet hahaha
  • grabbarna

nu är jag lite elak som sitter och är glad att min man blev sjuk och fick gå hem från jobbet men weheee jag måste ta vab ikväll och kan se på lets dance istället för att jobba..

skulle göra fruktsallad till dom ikväll eftersom äldsta beställt det men nu får jag ju vara med jag också..mannen är nog också lite glad över att vara sjuk för annars måste han titta på lets dance med henne, jag jobbade förra helgen också och då fick han titta och han var inte road *konstiga människa*

• grabbarna

men alltså jag tittar inte men menar ni allvar att elisabeth är kvar?? men vem i hela friden åker då nicklas eller?

Svar på tråden Lets dance 2009