Inlägg från: Pyff |Visa alla inlägg
  • Pyff

Lets dance 2009

Jättetrist med Magdalena, och sååååå trist att jag inte får titta på Daniel mer nu Jag är ju lite kär i han

• Pyff

Tricis skrev 2009-01-31 19:48:29 följande:

Analoga skrev 2009-01-31 19:47:15 följande:
    gay???? isåfall BI. Desl hade han sex med sin partner och sedan har en kompis till mig dejtat honom och ja de hade sex. (var rätt länge sedan)
    Va???? Är inte Tobias gay???? Hur är det möjligt - han är nog den mest feminina kille jag sett typ..........
  • Pyff

Men va fan!!! Varför varför varför är den stela tanten kvar????

• Pyff
    Svar på #4540
    Hedebris skrev 2009-03-14 09:50:54 följande:
    är det bara jag som tycker att magnus ser ut som en vandrande tegelsten?
    Nej du är inte ensam! Jag tycker inte det är vackert att se en Hulk dansa, ledsen Magnus............. Jag fattar verkligen inte hur han kunde få 40 poäng igår??? HAn verkar jätte-trevlig och charmig, men Laila och Morgan äger och förtjänar en plats i finalen. Gillade inte Martin Lidberg heller när han var med, tycker helt enkelt inte det ser snyggt ut med muskelberg på dansgolvet.
  • Pyff

Jag är sååå besviken på att Morgan åkte ut! Trodde ju att han skulle vinna hela skiten...........

• Pyff

Laila skulle ha vunnit!! Jag grät helt ohejdat när de dansade sin fridans, det var det finaste jag sett på bra länge! Och så kommer Magnus in i en ap-dräkt direkt efter och så går han och vinner????!! HUr gick det till liksom????

Svar på tråden Lets dance 2009