Inlägg från: Finesse |Visa alla inlägg
  • Finesse

Lets dance 2009

oj fanns det en sån här tråd

jag tycker att fredagens program var det bästa som varit.. skrattade mest hela tiden

• Finesse
    Ejin skrev 2009-03-06 08:26:50 följande:
    e alla gravida e denna tråden eller vad...
    nejnej inte jag

ebba läggs oxå vid 19 så jag hoppas innerligt att hon sover så jag får se let's dance.. men det har blivit bättre att lägga henne på fredagar när hon är hos dagmamman.. då är hon så trött på kvällarna. Annars var hon ledig på fredagar men nu är hon ledig på torsdagar
  • Finesse
    Ejin skrev 2009-03-06 19:33:24 följande:
    nu sover snuttis... så nu e de bara att vänta... Snart börjar de
    min med tror jag iaf.. hon hostar så hemskt så man vet aldrig när hon vaknar.
  • Finesse
    Ejin skrev 2009-03-06 19:49:07 följande:
    heheh.. samma sekunde jag hade skrivit vaknade min o skrek... så typiskt... nu fick hon tutten så vii får se... under lets dance får sambon springa...
    men är inte din pytteliten? hon kan ju ligga i famnen still
  • Finesse
    Ejin skrev 2009-03-06 19:55:51 följande:
    aaa visst... den ungen ligger inte i några famnar... hon är den enda bebisen som inte gillar att gosa me mamma o pappa....
    ok.. då är det ju lite svårare.. men hon är ju still kan jag tänka mig..

ebba river halva lägenheten om vi ser på tv
  • Finesse
    vinterlärka skrev 2009-03-09 14:30:10 följande:
    Fick på Hem till gården häromdagen och såg då en tjej som jag tyckte var så lik annika Sjöö! Var tvungen att googla på henne och få fram henne på Youtube, då hon är mer lik när hon rör sig. Patsy Kensit heter hon. Bedöm själva:
    " target="_blank">

hon var lik henne
  • Finesse

har inte läst vad ni skrivit under kvällen men man fattar att juryn vill se laila i final och inte magnus.. dom gav ju laila två "lätta" danset och magnus två utmaningar egentligen..

visst måste det funnits nån annan dans än tangon som magnus gjorde bättre? 29 poäng är inte mkt.. Lailas utmaning fick hon 25 poäng för..

• Finesse
    shine skrev 2009-03-20 21:28:34 följande:
    Röstar som en galning på magnus!!! Han ryker om vi inte gör nåt! Juryn verkar vilja ha bort honom =/
    precis vad jag tror.. tycker det är lite elakt.. men det är ju som med idol..
  • Finesse

Finns det nån sida där man kan se exakt hur mkt poäng dom fått för vardera dans.. hittade lite på wikipedia men det fanns bara till 20/2.. Magnus fick 31 för en dans tidigare.. och jag tycker verkligen inte att tango var den bästa dansen han gjort.

• Finesse

Jag tycker att Morgan och Laila ska vara i finalen.. bara för att dom dansar så mkt bättre..

Men ändå tycker jag att det var såååå uppgjort. tycker synd om magnus.. men tycker ändå att han inte ska vara i final.. om ni förstår hur jag menar

• Finesse

Tycker det var synd att Morgan åkte.. folk glömde nog bort honom..

Jag har hela tiden ända från början tyckt att Morgan och Laila ska stå i final.. nu måste ju Laila vinna (och jag tycker inte ens om henne!) För Magnus tycker jag inte ska vinna..

Jag har inte sett dom andra säsongerna nånting men kunde dom dansa bra? dom som vann alltså

• Finesse
    maruttan skrev 2009-03-20 22:51:13 följande:
    Känns bara som att det har varit ett evinnerligt hackande på Laila för att hon har varit danslärare åt tonåringar..... Grejen med Morgan tror jag är att han var så duktig från början och det känns inte som att han har utvecklats så mycket sen de första avsnitten. Sen tycker jag det känns som om att han inte har gett lika mycket som Laila och Magnus t ex förra veckan när han kom av sig i koreografin flera gånger. Men jag vill allvarligt veta vad alla har emot Laila?? Verkar som om att många inte gillar henne och jag förstår inte riktigt varför ärligt talat...
    Jag har sett idol
  • Finesse
    Kaxmaja skrev 2009-03-21 12:55:15 följande:
    Det är ju även en viss skillnad på är och var. Säger absolut inte att du ska sluta titta på programmet om du tycker det är ett bra program. Denna tråd har varit aktiv sedan 2 januari först var de Isabella som folk spydde galla över så fort hon åkte ut blev det Laila. Det har diskuterats detta ang fusk MÅNGA gånger i tråden. Om man vill så kan man tycka att allt är fuskigt. kevin i Idol har tävlat i melodifestivalen = sceenevana. Elisabeth har varit elit cyklist = hon är van att röra benen jäkligt fort osv osv.  Jag väljer att acceptera de deltagare som tv4 valt ut helt enkelt. Jag känner ingen av dem så jag kan inte sitta här hemma och säga att jag avskyr eller hatar någon av dem. Jag kan ha svårt för vissa personer och jag kan tycka kläder och frisyrer är hiskeligt fula.   Jag tycker Laila är super duktig och absolut värdig en final plats. Om jag hade fått välja så hade Morgan och Laila varit i final då jag tycker de är de två bästa.
    Även fast om jag ogillar Laila så är hon värdig att vara i finalen

Och det är ju ett öppet forum och folk måste ju få skriva sina åsikter.. jag gillar Laila lika mkt som jag gillar Caroline Af Ugglas Kan inte säga varför jag får sånna känslor om vissa personer som jag överhuvudtaget inte ens känner.. men ibland blir det bara så..
Svar på tråden Lets dance 2009