Lets dance 2009
oj fanns det en sån här tråd
jag tycker att fredagens program var det bästa som varit.. skrattade mest hela tiden ![]()
oj fanns det en sån här tråd
jag tycker att fredagens program var det bästa som varit.. skrattade mest hela tiden ![]()
ojoj vilka poäng laila fick ![]()
nejnejnej ![]()
Vi har en sjukling hemma men hon sover redan så jag hoppas att hon sover förbi hela programmet ![]()
elisabet måste åka ut.. (skrev samma sak förra fredagen... men ikväll sker det!!)
har inte läst vad ni skrivit under kvällen men man fattar att juryn vill se laila i final och inte magnus.. dom gav ju laila två "lätta" danset och magnus två utmaningar egentligen..
visst måste det funnits nån annan dans än tangon som magnus gjorde bättre? 29 poäng är inte mkt.. Lailas utmaning fick hon 25 poäng för..
Finns det nån sida där man kan se exakt hur mkt poäng dom fått för vardera dans.. hittade lite på wikipedia men det fanns bara till 20/2.. Magnus fick 31 för en dans tidigare.. och jag tycker verkligen inte att tango var den bästa dansen han gjort.
Jag tycker att Morgan och Laila ska vara i finalen.. bara för att dom dansar så mkt bättre..
Men ändå tycker jag att det var såååå uppgjort.
tycker synd om magnus.. men tycker ändå att han inte ska vara i final.. om ni förstår hur jag menar ![]()
Tycker det var synd att Morgan åkte.. folk glömde nog bort honom..
Jag har hela tiden ända från början tyckt att Morgan och Laila ska stå i final.. nu måste ju Laila vinna (och jag tycker inte ens om henne!) För Magnus tycker jag inte ska vinna..
Jag har inte sett dom andra säsongerna nånting men kunde dom dansa bra? dom som vann alltså ![]()
och made in sweden.. det säger allt ![]()
Jag hejjar på Magnus men tycker att Laila ska vinna.. men sen får jag ju inte klaga då jag inte röstar ![]()