Inlägg från: maruttan |Visa alla inlägg
  • maruttan

Lets dance 2009

Hoppar in här och måste bara säga att en som har chockat mig mest idag är Morgan Alling!!! Vilket taktkänsla och vilka höfter!! Till skillnad från Carl-Jans struttande och George Scotts racerdansande!!

• maruttan

Och jag är så glad att barnen äntligen somnat så jag får mumsa på mina ostbågar i fred!

• maruttan

giftgrodan skrev 2009-01-09 21:50:20 följande:

är det inte lite ord-devalvering att kalla magdalena graaf för "författare"?
    Ha ha!! Ja jag tänkte detsamma...varför inte bara säga " varit-gift-med-fotbollsspelare"-kändis!
  • maruttan

SunnyBunny skrev 2009-01-09 21:54:45 följande:

Har nu inte läst hela eran tråd;) Men jag måste bara avreagera mig och
    säga att den kvinnliga programledaren har århundrades fulaste
    klänning!!!!!!
    Skulle precis skriva det!!! Vad f*n har hon på sig egentligen?!?! SÅÅÅÅÅÅÅ ful klänning!!!
  • maruttan

Feffie skrev 2009-01-09 21:57:29 följande:

Maria Karlsson. vr det hon som vann med måns?Är hon inte väldigt smal för att nyligen fått barn?? Känner knappt igen henne.
    Törs knappt säga det men..... *viskar* tycker hon ser nästan anorektisk ut....
  • maruttan

Jag har absolut inget emot Blondinbella som person ( vet knappt vem människan är..) däremot tycker jag att hon dansade som en kratta och såg helfånig ut..

• maruttan

Angående Blondinbella...har ni läst Expressens bilaga idag?? Där säger hon att hon har slitit länge för att tjäna så bra som hon gör nu. Hallå!!! "länge".....hon är 18 år för guds skull, hur länge kan hon ha jobbat???

För att återgå till dansen så tycker jag Laila har varit bäst hitills och Carl-Jan eller Kitty borde åka ut. Helst Kitty så slipper man hennes dåliga attityd...

• maruttan

Angående låten "Fields of gold" så säger min man också ( som är DJ) att det är Sting!

• maruttan

SandyL skrev 2009-01-17 09:45:59 följande:

Triggerfish skrev 2009-01-17 00:24:54 följande:
    *Hahahaha* Men ärligt, har inte dans-Maria blivit väääldigt smal...?
    Tycker nästan att det ser ut att vara ett gränsfall... Hon var ju inte
    med förra året och jag tycker hon dansar skitbra. jooo hon som vann allt med måns menar du??? hon har blivit skitsmal!
    Hon fick dessutom barn alldeles nyss. Inte riktigt som en annan som har en hel del gravidkilon kvar sen dottern föddes för 5 månader sen!
  • maruttan

Å andra sidan så har ju Carl-Jan dansat balett.....

Svar på tråden Lets dance 2009