Lets dance 2009
Hoppar in här och måste bara säga att en som har chockat mig mest idag är Morgan Alling!!! Vilket taktkänsla och vilka höfter!! Till skillnad från Carl-Jans struttande och George Scotts racerdansande!!
Hoppar in här och måste bara säga att en som har chockat mig mest idag är Morgan Alling!!! Vilket taktkänsla och vilka höfter!! Till skillnad från Carl-Jans struttande och George Scotts racerdansande!!
Och jag är så glad att barnen äntligen somnat så jag får mumsa på mina ostbågar i fred!
giftgrodan skrev 2009-01-09 21:50:20 följande:
SunnyBunny skrev 2009-01-09 21:54:45 följande:
Feffie skrev 2009-01-09 21:57:29 följande:
Jag har absolut inget emot Blondinbella som person ( vet knappt vem människan är..) däremot tycker jag att hon dansade som en kratta och såg helfånig ut..
Angående Blondinbella...har ni läst Expressens bilaga idag?? Där säger hon att hon har slitit länge för att tjäna så bra som hon gör nu. Hallå!!!
"länge".....hon är 18 år för guds skull, hur länge kan hon ha jobbat???
För att återgå till dansen så tycker jag Laila har varit bäst hitills och Carl-Jan eller Kitty borde åka ut. Helst Kitty så slipper man hennes dåliga attityd...
Angående låten "Fields of gold" så säger min man också ( som är DJ) att det är Sting!
SandyL skrev 2009-01-17 09:45:59 följande:
Å andra sidan så har ju Carl-Jan dansat balett.....