Inlägg från: Diva |Visa alla inlägg
  • Diva

Lets dance 2009

Bleh..Leila har inget där att göra. Hade varit roligare med Morgan o Magnus. :(

• Diva
    maruttan skrev 2009-03-20 22:40:04 följande:
    Varför har inte Laila något där att göra??Känns lite som den kvinnliga avundsjukan som råder här inne......
    Öh..njae. Väldigt kvinnligt att tro att det självklart inte kan finnas en bra motiverig till det utan att jag självfallet skulle vilja vara Laila Bagge egentligen... doh...
    Jag anser inte att hon hade där att göra för att hon har en fleraårig dansutbildning bakom sig.
  • Diva
    maruttan skrev 2009-03-20 22:51:13 följande:
    Känns bara som att det har varit ett evinnerligt hackande på Laila för att hon har varit danslärare åt tonåringar.....Grejen med Morgan tror jag är att han var så duktig från början och det känns inte som att han har utvecklats så mycket sen de första avsnitten. Sen tycker jag det känns som om att han inte har gett lika mycket som Laila och Magnus t ex förra veckan när han kom av sig i koreografin flera gånger.Men jag vill allvarligt veta vad alla har emot Laila?? Verkar som om att många inte gillar henne och jag förstår inte riktigt varför ärligt talat...
    Hon har inte bara varit danslärare utan har även en gedigen showdansutbildning bakom sig. Hon är utbildad dansare. Och när de framkom så spelade hon dum och förtog inte alls varför hon skullöe anses ha ett stort försprång mot de andra. Det är för mig stor brist på insikt och ger ett ganska osympatiskt intryck. Jag är jäteförvånad att hon är kvar alls faktiskt.
  • Diva
    maruttan skrev 2009-03-21 07:41:29 följande:
    Oj oj! Ja då måste jag vara lika korkad som Laila för jag tycker hon har gett ett sympatiskt intryck och verkar vara en smart tjej som råkar vara snygg också! Har inte Morgan haft en fördel då som är akrobat?? Och han åkte ändå ut....
    Öh, varför skulle det vara en fördel att vara akrobat? De får ju inte direkt poäng för bakåtvolter och förmågan att kunna snubbla utan att slå ihjäl sig... Ungefär lika stor fördel som att vara brottare eller någon annan med stor kroppskontroll. Då ligger det väll närmare till hands att musiker och sångare har ett större försprång då de har med sig musikalitet och taktkänsla. Ah, just! Det har Leila med sig också ;)
  • Diva
    Kaxmaja skrev 2009-03-21 12:44:17 följande:
    Kroppskontroll måste ju vara en fördel och de har ju absolut akrobater.
    Jo, men inte mer än andra "fysiker" som t ex idrottare. Och george Scott var ju ingen stjärna precis, även om han är superelitidrottare och sannolikt har dödskoll på sin kropp. Då tycker jag musikalitet är ett "större" försprång. Som jag skrev...
  • Diva
    Kaxmaja skrev 2009-03-21 12:46:09 följande:
    Men helt ärligt är inte denna diskussion ang om det är fuskigt eller ej avklarad för typ 400sidor sedan? Om man tycker att det är fruktansvärt jobbigt så låt bli att titta på programmet eller skriv klagobrev till tv4. Det är ändå Tv4 som tagit ut deltagarna.
    Que? Jag tänker inte skuta titta på programmet bara för att jag tycker att Leila inte har där att göra. Lustigt att skriva detta inlägg just efter du själv kommenterat den "onödiga" diskutionen...
Svar på tråden Lets dance 2009