Inlägg från: LHUF |Visa alla inlägg
  • LHUF

Lets dance 2009

vad fasen hände... hur kan hon  komma vidare??

Tilde 080319
  • LHUF
    Lovley skrev 2009-03-06 22:43:45 följande:
    jag tror elisabet är kvar tackvare att foket gillar tobis. jag gillar INTE elisabet men tycker tobias är väldigt bra, Men ringer aldrig och rösta själv
    Det tror jag med, han är jättebra, taskigt att sätta henne med honom.. eller så kanske man inte får säga {#lang_emotions_surprised}
    Tilde 080319
  • LHUF

fin dans, men trodde dom skulle gjort ngt med mycket hopp och grejer i.. alltså lite mer rock

Tilde 080319
  • LHUF

fast det var ju en dans som passade honom väldigt bra   och det är ju hon som bestämt hur showen skall vara väl?

Tilde 080319
  • LHUF
    Sexymala skrev 2009-03-27 22:07:55 följande:
    Jag röstar på Magnus. Det är verkligen så jättesvårt, för de är grymma, båda två. Fast på sitt sätt. Magnus hade aldrig kunnat göra samma showdans som Laila, å andra sidan hade Laila inte kunnat göra samma showdans som Magnus. De visade de sidorna de är bra på helt enkelt. Laila är grym på att vara vacker och graciös. Magnus är grym på att vara en beast och störst och starkast. Älskar att de visade dessa sidor av sig själva. Anledningen som avgör för mig, är Annika! Hon är värd att vinna Ingen har ju varit med i så många finaler som hon! Magnus ägde sina "standarddanser" idag. Han visade två sidor. Laila visade en, sin rockiga sida.. dock sjukt bra, men fortfarande bara ett "sätt" att dansa. Fick tårtar i ögonen till "Beauty and the Beast" och buggen, jisses vad det kommer buggas i hans hus säger jag bara!
    Du sa så mkt bra att jag bara kan hålla med. Hade inte kunnat skriva det själv. Dom är ju så olika och bra på sina sätt.
    Tilde 080319
  • LHUF

roligt  Men tycker det är så trist att det alltid skall sluta 1 minut efter resultatet och att dom spelar så mkt musik så man knappt hör något..

Tilde 080319
  • LHUF
    Kaxmaja skrev 2009-03-27 22:45:22 följande:
    Ja de tycker jag med. VIll ju se efterspelat lixom.
    ja lite kommentarer från juryn och lite dans eller så.. Men men det är väl så det är.. är ju inte bara i detta program det är så
    Tilde 080319
Svar på tråden Lets dance 2009