Inlägg från: L jung |Visa alla inlägg
  • L jung

Lets dance 2009

favvar.... såklart!

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Life can be a bitch sometimes ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • L jung
    Gud så skönt att blondinbella åkte igår!!!! 
  • L jung

va? varför tar dom inte in en ersättare när dom gjort det för Mojje???

Ändrar dom helt plötsligt på reglerna eller vadå?

• L jung

kikar in som hastigast...

modestyclara skrev 2009-01-30 22:40:01 följande:
    Men det finns väl nån kvinna som var med i någon annan säsong som har samma efternamn? Trodde de var gifta?
    DaSilvas är syskon, och inget annat.

Daniel gifte sig efter förra säsongen med sin tjej vad jag kommer ihåg... alltså INTE Karin DaSilva eller Graaf...hehe

Alling var helt underbar ikväll... har Bagge och Alling som favoriter!!
  • L jung
    Philofix skrev 2009-01-30 22:42:42 följande:
    Okejm undrar var fugan säger om att han är sjukhuset med Madga dag som natt då.
    Antar att hon tycker det är helt ok, och hon kanske själv är MED honom där... inget säger ju att han sitter ensam där och håller Magda i handen liksom?
  • L jung
    mamlan skrev 2009-01-30 23:18:41 följande:
    Är det bara här vi irriterar oss på bagge? Tycker inte det är ett dugg kul att se henne dansa..visst hon är duktig, antagligen bäst...Men hur kul är det då när man vet att hon gått på balett akademien och dessutom arbetat som danslärare?? Försvinner inte hela vitsen med tävlingen då?? Jag hoppas hon åker..men det lär hon ju inte göra.
    För att vara danslärare för barn 6-11 år behövs inte särskilt stora erfarenheter.
    Min systerdotter är det, och inte sjutton är hon i klass med proffsen för den skull inte... det räcker med taktkänsla, rytmik och grunder eftersom man är på en sån grundnivå med barn i dom åldrarna....
  • L jung
    mamlan skrev 2009-01-30 23:40:15 följande:
    L jung skrev 2009-01-30 23:36:17 följande: Fortfarande-hon är utbildad på balettakademien...det är ju som att skicka Carola eller Charlotte Pirelli till Idol eller fame factory ...fuskigt, tråkigt och förstör hela poängen med programmet
    Förstår vad du menar, men samtidigt så är hon absolut inte den första, man får ju syna alla programmen då... exempelvis så är det flera som testar för IDOL som jobbar på Wallmans salonger i deras shower och tjänar sitt leverbröd på det när dom söker till programmet.  Men visst, jag hänger med på vad du menar....
  • L jung

jag tycker hursomhelst att Alling obh Bagge är bäst i år....
    *Alling är ju fenomenal och helt oväntat bra!!

• L jung
    elegi skrev 2009-01-31 10:02:05 följande:
    Den där diskussionen ang. Bagge är uttjatad och den dyker upp i alla dessa trådarna förr eller senare oftast flera gånger.Det man kan konstatera är att det är i grunden ett underhållningsprogram därför är oxå kvaliten olika.Då skulle inte Marcus Fagervall varit med i Stjärnor på is heller för han kunde ju redan stå på skridskor pga hokey.Kevin skulle inte varit med i Idol för han hade ju varit med i melodifestivalen...ja det fortsätter...I varje sån här tävling så finns alltid nån som är mer kvalificerad än de andra men det är ju samma sak som att Brandeby, Carl-Jan får vara med eftersom de har allt mot sig att kunna vinna.Det är ju själva grejen med programmen.Det ahdnlar ju inte oma tt nån ska lära sig dansa utan det handlar om underhållning för tittarna annars var ju alla tvugna att vara på samma nivå och det är väl långt ifrån sanningen i nåt av programmen
    WORD!
  • L jung

Någon som vet om det startats en melodifestival tråd ännu?  Det börjar ju ikväll !!!!

Har lyssnat igenom de snuttar som finns av låtarna nu och fasen alltså, det är bra standard på låtarna i göteborg!!! (enligt min åsikt då...)

Svar på tråden Lets dance 2009