Inlägg från: Nyfiken gul |Visa alla inlägg
  • Nyfiken gul

Lets dance 2009

Hasse Aro toppar min lista här.. vi finnar måste hålla ihop!

Jag hoppas att antingen Kitty eller Blondinbella åker ut så det stänker om det .... fjams säger jag bara....

Elisabeth Höglund är girlpower och järnladyn i ett stycke! Häftigt häftigt!!

Carl-Jan skapar trivsel och etikett - mysfaktor!!

George Scott kan bli intressant...

Laila Bagge är en favvis.

Mojje... snygg - han får gärna stanna!

Morgan - jaaaa!!

Magdalena får en nigning och en bugning. Duktig!!

Magnus Samuelsson - ha ha... skitkul att se!!

Linda Haglund - you go girl!

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Nyfiken gul

Jaha.. Sammanfattning av mina åsikter om gårdagens deltagare:

Hasse Aro - gör så gott han kan och jag tycker att han blir bättre. Skön kille!!

Elisabeth Höglund - Järnlaydyn hänger med.. Men VAD var det för förfärlig klänning hon hade??? Hade hon ingen bh under??? *hyperventilerar fortfarande efter chocken*

Blondinbella - Jodå det tar sig men jag gillar henne inte för det, tyvärr.

Carl-Jan - Glamour, Glamour... jag älskar den där karln!! Är väl ingen jättebra dansare men gammal man gör så gott han kan.

Linda Haglund - Tråkig människa även om hon dansar okej. Tyckte inte att hon skulle ut igår tyvärr!

Kitty - Snälla - hjälp mig hem någon!!!  Ut med människan!!!  Hon ifrågasätter Tony om han får säga att hon inte skulle varit med i programmet - men hon får ifrågasätta juryn bäst hon vill utan att hon ska få kritik för det.. NÄÄÄÄ SKÄRPNING!!   Tänk på att hon är ett föredöme för våra barn - inte fan ska man då käfta emot och vara tjurig!! USCH!
    UT UT UT UT UT.....

Magdalena - dansen var helt okej tills hon tog av sig kläderna. Snälla låt oss slippa streptease i det här programmet. Vi vet att du kan ändå FAST du är påklädd!

Laila Bagge - Oh yes!!  Me like!

George Scott - tja.. för all del...  förtjänade att vara näst sist..

Morgan - Jorå du kan !

Nicklas Wahlgren - för att ha tränat i 4 dagar så var det absolut bra!

Magnus Samuelsson - Skrattar fortfarande... tårarna rinner... fantastiskt!!  Jag hoppas att han tar hem hela skiten!

• Nyfiken gul

äntligen lite rättvisa - dom två sämsta mot varandra.. vem som helst hade kunnat åka... då röstar jag för att kitty ryker nästa vecka...

och jag ääälskar Hasse Aro!! My man!!  min mobil blev en våt fläck av allt röstande på honom....

• Nyfiken gul
    Bebis skrev 2009-01-24 13:58:19 följande:
    Det är ju inte de två sämsta som står kvar dock eftersom det är oberoende av hur folk röstat de går vidare eller? Bella dansade dock betydligt bättre än Aro..... Det kan till och med jag säga trots att jag finner henne oerhört jobbig att lyssna på..
    nä det vet jag - men i mina ögon var det dom två sämsta som stod mot varandra...
  • Nyfiken gul

Elisabeth gör så gott hon kan och det är precis därför hon får röster. Jag gillar henne även om jag blev förvånad över att hon blev kvar, jag trodde ärligt att det var henens tur den här veckan.
    Och Tobias är helt fantastisk som partner så han får nog många sympatiröster också även fast man inte gillar hennes dansinsats...

• Nyfiken gul

Men det är ju samma sak i Lets Dance som det är i melodifestivalen. Alla röstar ju på den man gillar - inte på den som är bäst...

Trynträ skrev 2009-03-28 10:30:07 följande:
    Hehe. Jag personligen tycker programmet är rätt tråkig så det är därför jag inte kollar. Men jag har svårt att se det som en tävling när den som är bäst inte vinner. Varför slänga bort pengar på att rösta på den som inte är bäst liksom.
Svar på tråden Lets dance 2009