Jaha.. Sammanfattning av mina åsikter om gårdagens deltagare:
Hasse Aro - gör så gott han kan och jag tycker att han blir bättre. Skön kille!!
Elisabeth Höglund - Järnlaydyn hänger med.. Men VAD var det för förfärlig klänning hon hade???
Hade hon ingen bh under??? *hyperventilerar fortfarande efter chocken*
Blondinbella - Jodå det tar sig men jag gillar henne inte för det, tyvärr.
Carl-Jan - Glamour, Glamour... jag älskar den där karln!! Är väl ingen jättebra dansare men gammal man gör så gott han kan.
Linda Haglund - Tråkig människa även om hon dansar okej. Tyckte inte att hon skulle ut igår tyvärr!
Kitty - Snälla - hjälp mig hem någon!!! Ut med människan!!! Hon ifrågasätter Tony om han får säga att hon inte skulle varit med i programmet - men hon får ifrågasätta juryn bäst hon vill utan att hon ska få kritik för det.. NÄÄÄÄ SKÄRPNING!! Tänk på att hon är ett föredöme för våra barn - inte fan ska man då käfta emot och vara tjurig!! USCH!
UT UT UT UT UT.....
Magdalena - dansen var helt okej tills hon tog av sig kläderna. Snälla låt oss slippa streptease i det här programmet. Vi vet att du kan ändå FAST du är påklädd!
Laila Bagge - Oh yes!! Me like!
George Scott - tja.. för all del... förtjänade att vara näst sist..
Morgan - Jorå du kan !
Nicklas Wahlgren - för att ha tränat i 4 dagar så var det absolut bra!
Magnus Samuelsson - Skrattar fortfarande... tårarna rinner... fantastiskt!! Jag hoppas att han tar hem hela skiten!