Inlägg från: hyperballad |Visa alla inlägg
  • hyperballad

Min "nya pojkvän" Rikard med underbara Jeanette, okänd, och super snygga Carin da Silva.

bevis?? hmm
    redan förra året när han dansade med tina så var det tydligt att han var gay eller var det bara jag som tyckte det? 
  • hyperballad
    Svar på #4335
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 18:30:32 följande:
    Förlåt men jag tycker sådanna "bråk" är så himla larviga Bättre att de går och tränar en stund extra än att sitta och beklaga sig Det är en LEK!
    ja precis, jag trodde inte det om morgan.
    håller med laila att det är sandlådenivå på det.
    men ack vad spännande ikväll iaf...

snart måste jag ju börja med kvällsmaten om den ska vara klar tills det börjar..
    man vill ju inte missa något!
    elegi skrev 2009-03-13 18:28:49 följande:
    aha men då akn vi ju sluta spekulera om löpet i aftonbledet för det lä ju vart om samma sak då får vi hitta nåt annat att speklulera om i kvällens program....
    ja precis... hmm
    ska fundera...
  • hyperballad

så sant så angelzezzan.

sa till sambon (sitter bredvid o spelar xbox) att jag hittat en lets dance tråd. då utbrister han:
    -åh jag hatar lets dance o jag hatar det dära familjeliv, nu sätter jag på mig hörlurarna.

• hyperballad
    Svar på #4341
    elegi skrev 2009-03-13 18:35:39 följande:
    vi har redan ätit tacos och barnen ska snart slängas i säng så att det blir lugnt och fridfullt framför Let´s dance
    åh smart!
    första pyret ligger i magen så det är bara jag o sambon o han hade ätit en burgare medan han väntade på biltvätten så det blir sen mat här...
  • hyperballad
    Svar på #4349
    malinlarare skrev 2009-03-13 18:58:54 följande:
    Så skönt, precis dem där orden kunde ha uttalats hemma hos mig *fniss* 
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 18:40:20 följande:
    Varfør tror du jag startat denna tråd?
    hihi skönt att jag inte är ensam då. men nu måste jag sätta igång med maten för annars missar jag ju lets dance. eller jag o sambon missar lets dance...
    han får spela fram tills dess sedan kollar vi tillsammans till hans stora lycka.
    har dock mutat honom med en påse bilar

ha en härlig helg nu tjejer!
  • hyperballad
    Svar på #4543
    mamlan skrev 2009-03-14 21:20:47 följande:
    Ok, bra da vet jag vem som akte..Da haller jag tummarna for att laila aker nasta veck da...
    va?
    laila ska ju inte åka ut... hmm
    jag tycker att magnus har dansat klart..
  • hyperballad

oh spännande spännande, tror lätt att de har en romans. verkar vara vanligt att de fattar tycke för varandra i detta program... hmm stackars frun.

men ikväll är det dags ikväll är det dags *längtar*
    *laddat kylen med chokladpudding*

• hyperballad
    Ejin skrev 2009-03-20 19:18:33 följande:
    läste det där om da silva i en tidning redan förra veckan.... de var som vi sa.. alla ligger me alla i de programmet Jag har laddat med revben och potatissallad och brie ost m.m... o dessutom choklad och chips efteråt........MMMMMMMMMMM.... ska bli gottit... och ett glas vin till de Mannen har äntligen fått snuttan att sova (och somnat själv där uppe på kuppen) och brasan brinner här brevid... Nu kan de snart börja...
    åh brie o vin *avis*
    det har jag längtat efter länge!!!
  • hyperballad

näe nu ska jag stänga av datorn, sambon klagar o slog över till så ska det låta {#lang_emotions_surprised}
    han sa antingen tvn eller datorn - ord o inga visor

så ha en trevlig kväll tjejer för mannen vill ha kvalitetstid...

• hyperballad

jag trodde att det skulle bara morgan o laila i finalen o hoppades på det, men nu känns det kanon att det är magnus o laila.
    spännande spännande inför fredag!

• hyperballad

nu vet jag inte vem jag ska hålla på, gillar båda fast på olika sätt.
    så jag får se ikväll vad som känns bäst helt enkelt...

spännande spännaden

♥ BF 1/6-09 ♥
  • hyperballad

jag tyckte att båda var värdiga vinnare så det var en bra final eftersom för min del fick vemsom vinna!
    men jag visste inte att det hade varit sådant rabalder om huruvida laila skulle få vara med eller ej.

men vad visas nu nästa fredag då?
    vad ska man titta på då. hmm

♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
  • hyperballad
    Pyff skrev 2009-03-28 17:28:34 följande:
    Laila skulle ha vunnit!! Jag grät helt ohejdat när de dansade sin fridans, det var det finaste jag sett på bra länge! Och så kommer Magnus in i en ap-dräkt direkt efter och så går han och vinner????!! HUr gick det till liksom????
    haha kan hålla med om att det var lite olika klass där... hihi
    men jag skrattade mer åt magnus än vad jag grät åt laila.

hmm talang 2009... mm tål att tänkas på men tror inte att sambon tycker att det är någon höjdare..
    ♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
Svar på tråden Lets dance 2009