Inlägg från: EXPOSED |Visa alla inlägg
  • EXPOSED

Lets dance 2009

modestyclara skrev 2009-03-06 21:23:47 följande:
    Nä nu, min man får inte säga till andra kvinnor att de är vackra... *muttrar*
    Why?
  • EXPOSED
    Ejin skrev 2009-03-13 17:47:56 följande:
    VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! men lägg av.. de e inte roligt att skoja om sådant...
    F´låt {#lang_emotions_embarassed}...
  • EXPOSED
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 19:11:28 följande:
    Min sambo är oxå medlem dock blev han de mest før att kunna røsta på mig i Exp Effell han har varit inne några gånger och kollad och blir mest shockad över vilka trådar de finns så smiter han tillbaka till sitt kära bilforum istället
  • EXPOSED
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 19:16:00 följande:
    Jag kollar lets danse och har programerat dekodern på så ska de låta. De kan jag se imorgon. Sambon och Samuel¨tar tåget till Degerfors imorgonbitti och jag blir ensam hemma helt till söndag kväll då de kommer hem jag har ALDRIG varit från Samuel så länge. Kommer nog inte attt överleva. De kommer att bli MYCKE effell tid
    Njut! Det är du värd . Fast jag kan tänka mig att det blir långsamt att vara själv, när man inte är van.

Min dotter på 5 år är på tebjudning hos en dagiskamrat, efter att dom druckit te så skulle dom titta på Let´s Dance och äta chips, och reta hennes lillebror . Vart jag vill komma är att jag saknar henne redan, fast hon bara varit bort i fem timmar .
Svar på tråden Lets dance 2009