Han är rolig! Jag gillar honom på något sätt.. har alltid gjort
Ja med...han är rolig...men när jag var yngre så gillade jag honom INTE....han var på tapeten redan när jag var tonåring...(70-80-tal) men sen när man blir äldre så lär man sig komma underfund med honom...han cool på nåt sätt...svårt att förklara
*bjuder på chokladbollar*Men jag varnar de som är rädda før att få bula på magen utan att vara gravida bör låta bli
*hahaha*...har redan mage Tack men jag avstår...är proppmätt...vi har ätit minipizzor här. Gjorde på sconesdeg...blev så himla gott...åt förmycket, jag som ska hålla igen
Har gillat honom sedan första gången jag såg honom i På Spåret. Finns nog ingen som jag inte gillar i Let´s Dance... kanske george scott.. har lite svårt för Laila Bagge men alla är ok.. Magnus och Morgan är bäst
Jag gillar Laila...men håller med, Scott är lite tråkig...han som var så karismatisk förr i tiden...!!! Tycker det är roligt att se alla men gillar Laila, Morgan och Magnus bäst...och Niclas också
Jag gillar Hasse, det är så härligt att få se att han inte bara är en bister och allvarlig man som står och pratar om mördare och rånare i tv..hade verkligen inte en aninng om hur glad han är!