Inlägg från: Iskall Öl |Visa alla inlägg
  • Iskall Öl
    Nyfiken gul skrev 2009-01-10 22:25:45 följande:
    Hasse Aro toppar min lista här.. vi finnar måste hålla ihop! Jag hoppas att antingen Kitty eller Blondinbella åker ut så det stänker om det .... fjams säger jag bara.... Elisabeth Höglund är girlpower och järnladyn i ett stycke! Häftigt häftigt!! Carl-Jan skapar trivsel och etikett - mysfaktor!! George Scott kan bli intressant... Laila Bagge är en favvis.Mojje... snygg - han får gärna stanna! Morgan - jaaaa!! Magdalena får en nigning och en bugning. Duktig!! Magnus Samuelsson - ha ha... skitkul att se!! Linda Haglund - you go girl!
    Vi finnar måste hålla ihop *håller med*
    håller med dig i andra punkter med
    ♥ AC/DC live 17.06.2009 ♥ thiindra.blogg.se
  • Iskall Öl

Vaaad är de för dag idag jo det är let's daaance!
    Har aldrig längtat så mkt på programmet förut

• Iskall Öl
    elegi skrev 2009-01-23 17:37:54 följande:
    Jag tror att Magnus är min favvo just för att han har rolig personlighet och tar det på "rätt" sätt med mycket ironi och självinsikt.Har läst hans blogg nu under en vecka.Men Morgan och Laila ligger bra till i mina ögon oxå, detta uttalandet gör jag innan kvällens dans och baserat på personligheter och vem jag tycker bäst om, sen vem som gör bäst ifrån sig och vem som förtjänar att åka ut idag, det är en annan femma Vet inte om jag kommer kunna vara med och titta från början för på Disney channel visas en film som heter The cheetah girls: En värld det sluter 20:35 så efter det kollar jag Let´s dance men jag hänger nog här redan från 20 äör ju nästan bara reklam i början iaf
    den filmen är inge bra så satsa på let's dance!
  • Iskall Öl
    elegi skrev 2009-01-23 18:24:35 följande:
    Ja om valet varit mitt hade det nog blivit så men det är dottern som får bestämma för hon får ändå inte se hela Let´s dance utan då valde hon att se reprisen av det på söndag och se filmen idag istället

tur att vi inte har DC längre.. Annars skulle jag aldrig få se på TV här hemma :P
Svar på tråden Lets dance 2009