Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Lets dance 2009

Deltagare
    Morgan Allning
    (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Iskall Öl skrev 2009-01-02 17:36:42 följande:
    Är de idag de börjar ?
    nästa vecka
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

5 dagar kvar

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Millami skrev 2009-01-04 11:46:27 följande:
    nån som vet när finalen går?
    Ingen aning
  • Kaxmaja
    vinterlärka skrev 2009-01-04 11:47:00 följande:
    Jag tjatar om Kitty, men skulle hon verkligen varit med från början? Hon är iaf inte med i reklmfilmen när de visar gruppfotot på alla. Fast det verkar iofs inte Linda Hglund heller vara, såvida inte hon är tjejen längs fram med mask på sig. Vet inte hur Linda ser ut.
    Noll koll på Kitty men jag var mer eller mindre bombsäker på att Martina Haag skulle vara med. Vette 17 vart ifrån jag fått de.
  • Kaxmaja
    Millami skrev 2009-01-04 11:46:27 följande:
    nån som vet när finalen går?
    är du rädd att missa?
    Jag låg på patienthotellet och såg på ett av lets dance avsnitten førra året. Sonen föddes fredagen den 7 mars kl 00.57 så de hann sy ihop mig och vi hann sova lite innan de började
  • Kaxmaja
    Millami skrev 2009-01-04 11:49:05 följande:
    men åtminståne 11 veckor borde de ju hålla på eftersom dom e...12 deltagare...eller?tänkte bara om man hinner se finalen före bebisen kommer, om de finns risk för å ligga på BB då finalen går..
    Har de inte tv på BB i Sverige?
    Jag var överlycklig då jag upptäckte att de hade svenska tv4 på patienthotellet
  • Kaxmaja
    vinterlärka skrev 2009-01-04 11:51:00 följande:
    Jo, men det gick lite rykten om at hon skulle vara med. var väl någon som gissade att hon var författaren. Även Idol-Daniel ("kaptenen") skulle varit med enligt någon lista.
    Ahh så var de nog
  • Kaxmaja
    LillaAnna86 skrev 2009-01-04 12:01:36 följande:
    Vet inte om någon tycker som jag..men vad i helskotta gör den där jäkla Blondinbella i Lets Dance?!! Jag blir så arg! Jag är ingen av de större fansen för programmet, men jag har verkligen något emot den där tjejen. Min favorit är ju lätt Magnus Samuelsson, en stor och stark karl som ser så mjuk och snäll ut fastän han säkert väger över 150 kilo eller nåt :P Sen är ju Kitty bara för härlig. Hon är ju bara sig själv..struntar i allt glamour och vill inte synas i teve för att bli klassad som snygg och känd (som Blondinbella uppenbarligen gör).
    Det var en förut som oxå undrade vad Blondinbella gjorde i lets dance mitt svar var då som nu att jag tror att hon ska dansa
  • Kaxmaja
    Millami skrev 2009-01-04 12:10:50 följande:
    njaaa ja vet int hur det är nu om 4:an finns...då bor ju i finland...å allt dehär me digiboxar å kanaler hit å dit.....så vet int...men borde nog finnas tycker ja...jaa å då ja födde sonen fanns de tv i fölossningssalen..minns ja tänkte va de e för pöll som kollar tv i fölossningssalen
    Oki. Ja jag bor i Norge så de var oxå en chansning om de hade tv4 eller ej och de hade dem
Svar på tråden Lets dance 2009