Inlägg från: Analoga |Visa alla inlägg
  • Analoga

Lets dance 2009

sankabanka skrev 2009-01-09 23:04:22 följande:
    hahaa. okej. jag och min kille satt klistrade vid tv:n fast då började terminator. Det står inget om det... tyckte att det var konstigt bara, men varför rösta idag? sparar dom det till nästa vecka?
    yes
  • Analoga
    Hallonröd skrev 2009-01-09 23:05:24 följande:
    alltså så gammal ut som 46 år skulle det stå...
    Nä, smaken är som baken - men du tycker väl ändå att hon borde vara 40 fyllda?
  • Analoga
    Hallonröd skrev 2009-01-09 23:07:31 följande:
    Ja det kan jag väl sträcka mig till faktiskt.
    Men vad bra   då kan jag gå och sova då   Godnatt!
  • Analoga

Är det ingen fler än jag som tycker det verkar vara något mellan Graaf o Da Silva? Man såg det ju redan när de dansade ihop, det slog ju gnistor mellan dem....och deras blickar på varandra...

Nu har han varit hos henne på sjukhuset dag o natt...säger att de kommit varandra väldigt nära....ok kan förstå att man blir nära vänner när man tränar och dansar ihop men jag tycker det verkar ha blivit VÄLDIGT nära...

Jag blir inte ett dugg förvånad om det framöver kommer att stå att de har blivit ett par. Han har en fru...visst...men man kan bli kär i någon annan för det....

• Analoga
    Tricis skrev 2009-01-31 17:58:59 följande:
    tobias hade sex med arja. naturligvis har han itne det med de som har partner (förhoppningsvis)Tobias är ju gay som sagt. Vem har sagt att han haft sex med sina partners?? Är det inte bara rykten?
  • Analoga

Philofix skrev 2009-02-06 21:25:37 följande:

Nån som vet hur gammal Laila är?
    36. jag tycker hon ser äldre ut...
  • Analoga
    madeleeneee skrev 2009-02-06 21:31:08 följande:
    vem tror ni åker ikväll då..??
    I rättvisans namn borde Carl-Jan åka ikväll. Han är klart sämst - men tittarna röstar ju som bananer
  • Analoga
    elegi skrev 2009-03-20 19:00:39 följande:
    Enligt denna artikeln så har det inte alls med Magdalena att göra och han hävdar att dom inte är ett par, nånstans måste man ju ändå respektera vad han själv sägerwww.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4...
    Ja, jo - det brukar heta så i början....att man är vänner...   Men jag tror det jag tror - vi får väl se om jag har rätt?
  • Analoga
    Ejin skrev 2009-03-20 20:13:17 följande:
    ja nu ser man ju verkligen attt hon e gravid...
    JA, synd bara att hon är så osmakligt klädd jämt. Inte snyggt.
  • Analoga
    Lovley skrev 2009-03-20 20:20:51 följande:
    Jag har inte hängt med så mkt i denna tråden på sista tiden har varit mkt hemma., Men hon progamledaren är hon gravid?? Jag och sambon har pratat om det sen förra veckan
    Ja det är hon.
Svar på tråden Lets dance 2009