Inlägg från: maruttan |Visa alla inlägg
  • maruttan

Lets dance 2009

George hade ju fått träna lite med Carin da Silva eftersom Maria var sjuk.

• maruttan
    Annanym skrev 2009-01-23 21:14:51 följande:
    Alltså, jag tycker designern nästan mobbar Höglund! Hon får ju ALDRIG vara fin.
    Fast håret är ju bättre än hur hon brukar se ut!
  • maruttan

Jag vill att Hasse ska få vara kvar!!!

• maruttan

Ja men han dansade väl 1000 ggr bättre än Carl-Jan iaf?

• maruttan

Ja men då kan vi ju kasta ut Morgan Alling också för att han har ju en akrobat utbildning i ryggen och det måste ju också vara en fördel eller?

• maruttan

Ramonas skrev 2009-02-07 21:42:38 följande:

maruttan skrev 2009-02-07 21:41:40 följande:
    Ja
    men då kan vi ju kasta ut Morgan Alling också för att han har ju en
    akrobat utbildning i ryggen och det måste ju också vara en fördel eller? Dans och akrobatik (heter dte så?) e inte samma sak....
    Nej iofs inte men det måste ju vara en fördel eller hur? Och var inte Bagges dansutbildning jazzdans för 6-11 åringar?
  • maruttan

mamlan skrev 2009-02-07 22:01:37 följande:

maruttan skrev 2009-02-07 21:45:05 följande:
    Det
    var som danslärare i den gruppen hon jobbat, utbildningen varr på
    balettakademien eller något liknande. Och akrobatik och dans är inte
    samma sak..
    Men skrev jag någonstans att dans och akrobatik var samma sak???? Skrev jag inte nyss att det är en fördel med akrobatik????
    Ok jag har missat att hon har gått på balettakademin men hur som haver så tycker jag att det är upp till dem som skapar programmet att bedöma vilka de vill ha med och om hon skulle vara SÅ proffsig så borde de väl inte ha bett henne vara med?!
  • maruttan
    Kaxmaja skrev 2009-02-07 22:07:14 följande:
    Både dans och akrobatik handlar ju om kroppskontroll. Så jo jag tycker de e snarlikt. Men
    allvarligt orka ha den här disskusionen igen. De är fuiskigt att Markus
    Fagervall fick vara med i stjärnor på is oxå han som e gammal
    hockeyspelare. Och Kevin som tävlat i melodifestivalen och alltså har
    sceen vana fick vara med i Idol. Alltid finns de något att klaga på
    Tack!!
  • maruttan

Har röstat 2 ggr på Laila...hoppas det räcker!

Magnus och Laila till final!! Klarar inte av Morgan....

• maruttan
    Diva skrev 2009-03-20 22:39:08 följande:
    Bleh..Leila har inget där att göra. Hade varit roligare med Morgan o Magnus. :(
    Varför har inte Laila något där att göra??

Känns lite som den kvinnliga avundsjukan som råder här inne......
  • maruttan

Känns bara som att det har varit ett evinnerligt hackande på Laila för att hon har varit danslärare åt tonåringar.....

Grejen med Morgan tror jag är att han var så duktig från början och det känns inte som att han har utvecklats så mycket sen de första avsnitten. Sen tycker jag det känns som om att han inte har gett lika mycket som Laila och Magnus t ex förra veckan när han kom av sig i koreografin flera gånger.

Men jag vill allvarligt veta vad alla har emot Laila?? Verkar som om att många inte gillar henne och jag förstår inte riktigt varför ärligt talat...

• maruttan

Oj oj! Ja då måste jag vara lika korkad som Laila för jag tycker hon har gett ett sympatiskt intryck och verkar vara en smart tjej som råkar vara snygg också!

Har inte Morgan haft en fördel då som är akrobat?? Och han åkte ändå ut....

• maruttan
    Kaxmaja skrev 2009-03-21 12:55:15 följande:
    Det är ju även en viss skillnad på är och var. Säger absolut inte att du ska sluta titta på programmet om du tycker det är ett bra program. Denna tråd har varit aktiv sedan 2 januari först var de Isabella som folk spydde galla över så fort hon åkte ut blev det Laila. Det har diskuterats detta ang fusk MÅNGA gånger i tråden. Om man vill så kan man tycka att allt är fuskigt. kevin i Idol har tävlat i melodifestivalen = sceenevana. Elisabeth har varit elit cyklist = hon är van att röra benen jäkligt fort osv osv.  Jag väljer att acceptera de deltagare som tv4 valt ut helt enkelt. Jag känner ingen av dem så jag kan inte sitta här hemma och säga att jag avskyr eller hatar någon av dem. Jag kan ha svårt för vissa personer och jag kan tycka kläder och frisyrer är hiskeligt fula.   Jag tycker Laila är super duktig och absolut värdig en final plats. Om jag hade fått välja så hade Morgan och Laila varit i final då jag tycker de är de två bästa.
    Kan få skriva att man bara håller med!
Svar på tråden Lets dance 2009