Inlägg från: Philofix |Visa alla inlägg
  • Philofix

Lets dance 2009

Kaxmaja skrev 2009-02-06 21:46:20 följande:
    Gillar inte att stressa Sen gick jag inte ner ett smack efter Samuel under tiden jag ammade. Så jag räknar inte med att gøra de denna gång heller. Ne har typ inga bilder på magen denna gång.
    Jag har inte heller gått ner när jag ammade.
    men du blev ju gravid bara ett halvår efter din första så jag förstår att du inte hann komma iform som du kanske önskade.

Nä man ska inte stressa sig ner i vikt och under amningen ska man inte banta.

Hoppas ni kommer iväg till Thailand, låter otroligt skönt.
    Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • Philofix
    jemima78 skrev 2009-02-06 21:47:58 följande:
    Jag tycker i alla fall att carljan borde åka, han vverkar så ointresserad. Lalia tycker inte jag ser gammal ut, bara oförtjänt snygg, mer som en tjugo åring kropp med en 35 årings face.
    Jo snygg kropp har hon, men ansiktet ser gammal ut sedan har hon konstigt flin ibland när hon biter ihop tänderna och det tänkte jag på redan under Idol.
  • Philofix

Nån som roas av det värdelösa programmet som är före nyheterna?

• Philofix
    Kaxmaja skrev 2009-02-06 21:53:06 följande:
    Ja hann inte sluta amma innan jag var gravid igen Ja jag hoppas oxå på Thaland. Tanken e att større delen av släkten ska med så vi får en riktig stor familjs semester. Perfekt då har vi barvakt
    Låter perfekt Zezzan

När i juni ska du ha? Förresten går Samuel än? Min T som är född 5 dagar äldre än Samuel går enbart med lära-gå-vagnen sedan 1 månad tillbaks, jättesött. Har försökt få henne att gå men då sätter hon sig ner
  • Philofix
    Hallonröd skrev 2009-02-06 21:54:35 följande:
    Jag gikc ner allt och lite till...men sen har det kommit smygandes en massa kilon igen...och allt sätter sig på magen så klart
    Jag gick ner en del när jag tog bort gallan, beror nog mest på att jag varit tvungen att ändra om kosten då jag ff har besvär, fixar tex inte grädde alls utan att få svinont, skittrist då jag har varit supersugen på en semla ett bra tag nu.
  • Philofix
    Kaxmaja skrev 2009-02-06 21:54:58 följande:
    nej tycker de e riktigt trist. De lyckas typ ha ett bra skåamt var 10onde minut
    De anstränger sig för mycket och då blir det trist.
  • Philofix
    Perry the Platypus skrev 2009-02-06 21:55:04 följande:
    Nej, jag vet inte varför. Massor av favoritkomiker är med, men det lossnar liksom alrig.
    Och lika trist var Fredag hela veckan.
  • Philofix
    Ramonas skrev 2009-02-06 21:56:08 följande:
    Philofix skrev 2009-02-06 21:54:06 följande: Japps=)Men såg att Carolina Gynning va med.. fy fan.. då slutade jag titta å satte mig här ist..
    Du gillar inte henne eller?
  • Philofix
    Kaxmaja skrev 2009-02-06 22:01:56 följande:
    5 juni. Samuels gå rekord är 5 steg annars e de med gåvagn eller längs väggar och bord.
    Som min sessa då Kul att vi har barn i samma ålder.

Fattar han vad som ska komma snart? Konkurrans
  • Philofix
    Kaxmaja skrev 2009-02-06 22:02:35 följande:
    Ha ha de missade jag. Måste spola tillbaka
    Måste kolla in Anna Lindmarkers frisyr
Svar på tråden Lets dance 2009