Inlägg från: Philofix |Visa alla inlägg
  • Philofix

Lets dance 2009

Hallonröd skrev 2009-02-06 22:03:42 följande:
    Men åh...vad jobbigt Har ju också gallsten men får inte anfall så ofta som tur är...äter som jag vill...fast jag inte borde med tanke på vikten då
    Ja, jag är skitless på att ha ont och inte kunna äta vad jag vill. Bra i vikt seende så...men så jädra trist.

Men jag får nöja med mig att BARA har anfall nu utan förlossningsvärkar som jag hade innan.

Ska be att få nån medicin som jag kan ta när jag får mina anfall. Det jag fick när jag åt selleri var det värsta jag varit med om på senare tid. Hade ingen aning att det skulle orsaka sådan omänsklig smärta

Håller med om Anna Lindmarkers frisyr...skitfult!!!
    Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • Philofix
    Kaxmaja skrev 2009-02-06 22:04:46 följande:
    Neee han har noll koll. Han tycker nog bara de e skumt att jag blir tjock
    Ha ha, som mina barn då när jag väntade senast.

Äldstas kommentar på efterkontrollen till pappa när jag gick in i rummet bbredvid för gunundersökas så sa han Ska mamma sätta in en ny bebis nu pappa?
  • Philofix
    Ramonas skrev 2009-02-06 22:07:28 följande:
    Philofix skrev 2009-02-06 22:02:07 följande: Hon va med i början på Hjälp! som går innan nyheterna på 4... efter Lets Dance...
    Missade jag, stod och diskade då.
  • Philofix
    xxmeyaxx skrev 2009-02-06 22:09:03 följande:
    Vem åker ikväll då? (har missat hela programmet, så jag vet inte vem som dansade sämst)
    Sämst Cj. Är du förvånad?
  • Philofix
    xxmeyaxx skrev 2009-02-06 22:09:03 följande:
    Vem åker ikväll då? (har missat hela programmet, så jag vet inte vem som dansade sämst)
    Kommer sn snabbgenomgång snart, du kan ju kolla lite där. Repris på söndag annars.
  • Philofix

Kan man förresten inte se Let´s Dance på tv 4 anytime eller vad det heter?

• Philofix
    Kaxmaja skrev 2009-02-06 22:14:51 följande:
    Jo man kan se danserna men inte hela programmet. Eller de är på hemsidan gratis iallafall. Mamma bryukar kolla där.
    Okej, det är ju bra. Tänkte att man borde ju kunna se danserna då man kunde se framträderna i Idol ju.
  • Philofix
    Kaxmaja skrev 2009-02-06 22:15:49 följande:
    tror de åär før många som tycker han är rolig tyvärr.
    Tror jag med samma sak med Kitty också. Tror att George eller Hasse åker ikväll.
  • Philofix
    Hallonröd skrev 2009-02-06 22:16:36 följande:
    Ja fy vad trist...förstår dig....fick ju panik efter mitt stora och första anfall för 3 år sen och vågade knappt äta nånting. Men sen glömde jag mig mer och mer och började äta som vanligt igen. Jag tar Voltaren om jag får ont...får som känningar ibland och springer genst och stoppar i mig ett par tabletter för att stoppa värken.
    Är det sant att Voltaren kan hjälpa? Det kan man ju köpa receptfritt på apoteket. Ska nog höra med kirurgen ändå för man kan inte operera bort gallväggarna va?

Jo det är skittrist, äpple, grädde, rökt mat, selleri, fet mat är no no. Vågar inte chansa heller ju
  • Philofix

Nu börjar det

• Philofix

Tutthoppningen

• Philofix

Va fan Cj kvar

• Philofix

Nu åker antingen Kitty eller Hasse, jag tror på Hasse

• Philofix

Då hade jag rätt då

• Philofix

En mindre i bottenklassen

• Philofix

Sägen väntar, syns nästa vecka då .

Natti Natti

• Philofix

Givetvis ska det stå sängen, är bra trött, varit uppe sen ottan imorse (läs sedan kl 06, och det är tidigt för att vara mig)

Svar på tråden Lets dance 2009