Lets dance 2009
magnus bröstmuskler!! aaaahhhh hahahahaha!!
magnus bröstmuskler!! aaaahhhh hahahahaha!!
Morgan är så söt, ser lika chockad ut när han går vidare fastän han har haft fått högst poäng Han är sådär oskyldigt naiv, gulligt tycker jag! Han tar inget för givet
jag tror george åker!
nähä...
Tråkigt att gå miste om Hasse! Men Kitty dansar faktiskt bättre än honom så..det är bara rättvist..
Kitty förtjänade inte ens att vara i botten ikväll. Det är väl just det där att hon betedde sig som en barnunge de första avsnitten som ingen vill rösta på henne, inte jag heller.
Aftonbladet: Ska George få dispans för att gå på Ingos begravning?
Jag tycker det. SÅÅÅ allvarlig är inte den här tävlingen så att han ska behöva välja mellan att diskas och att missa en sådan viktig persons begravning. Klart att Ingo betyder mycket för George som är boxare. Jag tycker han ska få gå som sagt Vad tycker ni?
Men va tusan då..Johnny Cash på tvåan eller Lets Dance på fyran??? Lets dance kommer ju i repris, det gör inte det här. Men åhh va drygt att det krockar!
Jag har ätit mig proppmätt på både semlor och smågodis hela dagen...så jag tittar nog bara på programmet utan nån lyxig mat pallar inte att äta mera haha!
hahaha vilken rolig början