Inlägg från: elegi |Visa alla inlägg
  • elegi

Lets dance 2009

Jaaaaaaaaaaaa

Lovley skrev 2009-03-20 20:20:51 följande:
    Jag har inte hängt med så mkt i denna tråden på sista tiden har varit mkt hemma., Men hon progamledaren är hon gravid?? Jag och sambon har pratat om det sen förra veckan
  • elegi
    BBob skrev 2009-03-20 20:27:18 följande:
    Någon som vet när programledaren ska föda? Min fru undrar....
    Nope tyvärr, men det ska vara ganska nytt om jag inte minns fel från aftonbladets artikel för några veckor sedan
  • elegi
    fabler skrev 2009-03-20 20:46:43 följande:
    hahahahaha jaaaa! Näää jag lägger mig i sängen o kollar, men lovar att jag ska ställa väckar klockan så jag inte skulle råka missa utröstningen !
    Ja det är bäst för dig för annars får vi skulden av zezzan om fel åker ut

Fast zezzan och jag håller ju inte med varandra om vem som ska ut ikväll, men jag tar det säkra före det osäkra och kollar så att jag inte får skulden i onödan
  • elegi
    Ejin skrev 2009-03-20 20:59:36 följande:
    va konstigt de e att Baggarna hänger me varann lixom fast dom e skilda.. o sambon tjötar här att jag måste fråga varför bygglovs matte var me på deras fest.. så om nån vet snälla svara så jag kan få tyst på han...
    Kommer inte ihåg hur men jag visste att dom kände varandra....inte mycket till svar men iaf
  • elegi
    fabler skrev 2009-03-20 20:58:58 följande:
    hehe precis! Törs inte annat än o se utröstningen. Jag gissar att jag o zezzan inte heller tycker samma, men som sagt lika bra o ta de säkra före de osäkra.
    Hon håller ju på Laila och jag tycker att hon ska åka ut
    Jag håller på Magnus och hon tycker att han ska åka ut
Svar på tråden Lets dance 2009