Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

Men hallå!? Jag var ju där och jag är proffsdansare men så fort jag säger några av mina "proffsiga" kommentarer så blir jag påhoppad och alla säger åt mig att knipa käften tss

modestyclara skrev 2009-02-21 10:57:46 följande:
    Kaxmaja skrev 2009-02-21 10:51:30 följande:
    Vi saknade proffskommentarer från riktiga dansare och så hade ju de flesta helt ok kläder på sig igår så då var det inte så mycket att kommentera... *hoppas på bättre lycka nästa vecka*
  • Bevabus

Det gjorde jag i första programmet men då jäklar vart man nästan mobbad Så jag beslöt mig för att behålla åsikterna för mig själv och bara låtsas som att jag tycker Lets Dance är ett vanligt underhållningsprogram för det var tydligen det enda rätta i den här tråden
    Har jag tillåtelse att ge mina proffs-åsikter under nästa program?

modestyclara skrev 2009-02-21 13:01:46 följande:
    Bevabus skrev 2009-02-21 12:52:22 följande:
    Om man inte börjar varje mening med orden 'som proffsdansare anser jag' så räknas det inte
  • Bevabus

Men varför får du komma med proffskommentarer då?

Kaxmaja skrev 2009-02-21 13:10:44 följande:
    Om du läser TS så ser du vad denna tråd går ut på. Sen kan du lista ut svaret därifrån
  • Bevabus

Har jag inte sagt heller, blev bara fundersam varför alla saknar dina proffsiga kommentarer om dom inte existerar? Men det spelar ingen roll

Kaxmaja skrev 2009-02-21 13:13:29 följande:
    Ähhhhhh? Vet inte äns om att jag lyckats göra de någongång. 
  • Bevabus

Jarå, jag bara frågade. Inget att bli upprörd över.

Kaxmaja skrev 2009-02-21 13:15:51 följande:
    *viskar* jag tror de skojar. Man kan göra de ibland.
  • Bevabus

okej good to know

Kaxmaja skrev 2009-02-21 13:20:30 följande:
    Jag e absolut inte uprörd. Har inte sett något att bli upprörd över ännu.
    Sen är de inte jag som skriver de proffsiga kommentarerna heller utan en helt annan person Och hon är ytterst seriös i sina uttalanden
  • Bevabus

Nu är jag också här! Jösses, det började brinna i ungnen!! Har ni nånsin hört talas om att UNGNSFOLIEN har börjat brinna!??!? :S

• Bevabus

haha

modestyclara skrev 2009-02-27 20:08:29 följande:
    Bevabus skrev 2009-02-27 20:07:23 följande:
    Det kanske inte var ugnsfolie utan matfolie Min man har fått en sockerkaka att explodera i ugnen så ingenting förvånar mig längre...
Svar på tråden Lets dance 2009