Inlägg från: Ramonas |Visa alla inlägg
  • Ramonas

Lets dance 2009

vildochvacker skrev 2009-02-06 22:25:38 följande:

Kitty rockar fett, hon ska va kvar!!!!
    Ja, hon har ju utvecklats=) Det har inte CJ gjort...
  • Ramonas

mamlan skrev 2009-02-07 16:04:51 följande:

Jag tycker fortfarande Bagge ska åka..hon tävlar inte på samma vilkor som de andra, hon har en dansutbildning i ryggen..Tycker därför inte det är kul att se henne även om hon är duktig. Det är antagligen därför hon får samma poäng som sämre dansare, de dömmer utefter hur bra hon är som utbildad dansare, inte som amatör som de andra. Det kräver mer av henne. Så för mig får hon gärna åka ut nästa gång.
    Va är hon?? Vad gör hon i programmet då? *sucka*
  • Ramonas

maruttan skrev 2009-02-07 21:41:40 följande:

Ja men då kan vi ju kasta ut Morgan Alling också för att han har ju en akrobat utbildning i ryggen och det måste ju också vara en fördel eller?
    Dans och akrobatik (heter dte så?) e inte samma sak....
  • Ramonas
    Kaxmaja skrev 2009-02-07 22:12:46 följande:
    OM de skulle dra ihop en cykeltävling på tv4 så är de fusk om Elisabeth är med før hon har ju varit gammal tävlingscyklist förr i tiden
    *ROFLMAO*
  • Ramonas
    Kaxmaja skrev 2009-02-07 22:15:33 följande:
    Såg ni inte på idrottsgalan de visade henne då och berättade hur framgångsrik hon faktiskt var en gång i tiden
    Jag ser inte på sånt... *skäms* Inte min stil av program...
  • Ramonas

KLart att han ska få gå.. Han betyder ju mkt för honom...

Måste bara fråga: E det nån här som har någon av dansparen som vän på bokfejs?

• Ramonas
    Kaxmaja skrev 2009-02-07 22:19:58 följande:
    Oj oj då missar du ju sån här VIKTIG info. Tur att du har mig som kan berätta
    Absolut=) Tur att du finns=)
  • Ramonas

Ikväll blir det smågodis, choklad, popcorn å saft=)

• Ramonas
    Bevabus skrev 2009-02-13 19:26:25 följande:
    Men va tusan då..Johnny Cash på tvåan eller Lets Dance på fyran??? Lets dance kommer ju i repris, det gör inte det här. Men åhh va drygt att det krockar!
    Ja, visst e det.. Fy satan i gatan....
  • Ramonas
    Kaxmaja skrev 2009-02-13 19:44:10 följande:
    Fick precis höra en sverige historia jag faktiskt inte hört förut Vet ni hur svenskarna förfalskar en 100lapp?
    Nope...
  • Ramonas

Kroppstrumpan spydde både jag å hrmm, ja, vad vi nu ska kalla han för.. Men fy 17... Näe...

• Ramonas

Jag e grymt besviken över att Morgan åkte ut...

Vill ju att det ska vara han som vinner Lets Dance 2009.. Men har lite svårt för Laila.. Vet inte, jag e nog bara avis på henne

• Ramonas

Varför köpte jag en stationär ist för en bärbar? Kan någon svara på det?? *morr*

Svar på tråden Lets dance 2009