Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Lets dance 2009

Men hon HAR dansat med Danny också. I Eurovision Dance Contest.

Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • xxmeyaxx

DÄÄÄR är Carin!

Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • xxmeyaxx

Jag säger bara det: Laila Bagge - oj oj oj!

• xxmeyaxx

För övrigt undrar jag vad det var för snusk Carl-Jan pratade om ang. Kittys bröstvårta.

• xxmeyaxx
    Bebis skrev 2009-01-17 00:08:14 följande:
    Hehe jag tyckte det såg ut som hon kom direkt från Playboy mansion idag har för mig att jag sett Holly eller Bridget i typ samma outfit
    Haha, syftade mest på hur hon dansade.
    Men samma sak med hennes utseende
  • xxmeyaxx
    "Har tittat på "Let´s dance" nu under kvällen. Och jag säger bara det: Laila Bagge - oj oj oj! Inte nog med att hon är en sjukt fräsch 
    36-åring. Hon dansar hur bra som helst. Jag tror att hon tar hem allt. Och det säger jag alltså NU.. ca, 10 - 11 veckor i förväg. 

Plus får även Magnus för sina höfter, Morgan för sitt coola sätt och Niclas för att kicka skiten ur flera deltagare, trots att han började för endast fyra dagar sedan.. (stackars Mojje fick ju avbryta allt). 

För övrigt klarar jag inte av BlondinBellas sätt att prata.. 
    Som Kenneth sa: 
    "Hon låter som om hon skulle läsa direkt ur sin blogg"..

Det var väl rätt par som åkte ut.. Linda var rätt stel. Sedan slipper man se hennes slibbiga divapartner, som tar alla solon. Som juryn sa:
    - Vi vet att du kan hoppa och snurra.. Visa upp Linda! 

Fast jag tycker egentligen att Carl-Jan hade kunnat åka ut. Läskigare människa får man ju leta efter.."

//ur min blogg.
  • xxmeyaxx

Vad var det de sa? Att hon inte förtjänade att vara där?
    Nehe. Men det gjorde Lasse Brandeby i andra avsnittet av hans säsong?

• xxmeyaxx
    Bevabus skrev 2009-01-20 12:14:35 följande:
    Det står att Bagge har varit DANSLÄRARE. Alltså, om hon hade gått ett par kurser så hade jag tyckt det var okej att hon var med i Lets Dance. Men om hon verkligen har varit danslärare som det står i artikeln, så tycker jag att hon inte ens skulle ha erbjudits en plats i programmet ifrån första början. LÅGT TV4!
    men bara för att man är bra i jazz och balett, så betyder det inte att man kan dansa quickstep.
  • xxmeyaxx

Läser man artikeln så står det ju också att hennes elever var mellan 6 och 11 år..
    Lite lättare danser där va?

• xxmeyaxx

Domaren Dermot Clemenger tror inte att Laila Bagges tidigare danserfarenhet ger henne en orättvis fördel.

– Det här är en helt annan teknik. Det kan faktiskt vara en nackdel, säger han. 

Exakt.

Dessutom säger Elisabeth att hon räknar med att bli utröstad.
    Ja, redan där visar hon ju enormt engagemang för att vinna.

Svar på tråden Lets dance 2009