Inlägg från: ElinOlsson |Visa alla inlägg
  • ElinOlsson

Lets dance 2009

Kaxmaja skrev 2009-01-16 20:37:33 följande:
    Fast tvprogrammet går ju ut på att kända människor ska dansa så jag tror de skulle vara lite trist om du och jag stod där lixom.
    Men JAAAAG vill ju vara med och få lära mej dansa sådär. Inbillar mej t.o.m. att jag skulle kunna göra det riktigt hyfsat...
  • ElinOlsson

modestyclara skrev 2009-01-16 20:37:43 följande:

ElinOlsson skrev 2009-01-16 20:36:23 följande:
    Klarar inte mer kiss och bajs nu. skrattar så jag kissar på mig. Tänk lite på oss höggravida...
  • ElinOlsson
    Bevabus skrev 2009-01-16 20:38:25 följande:
    Och ett par vänner till mig har Charlotte Sinclair som danslärare Tony brukar hålla i läger som jag kan få åka på om jag vill, men det har inte blivit av än även fast jag velat. Utifrån bilderna jag har sett ifrån lägrena så verkar han vara asrolig privat Klädde ut sig till Elvis vid ett tillfälle haha!
    I bonnhålan som jag bor har vi mogendans/motionsbugg osv. Har sökt med ljus och lykta efter någon form av 10-dans eller liknande.
  • ElinOlsson
    Kaxmaja skrev 2009-01-16 20:39:53 följande:
    Tror att du då får ta och anmäla dig till en danskurs mer privat. Før jag e inte säker på att folk har så stor lust att se helt vanliga människor skutta omkring där. De e ju de att de är kändisar som e kul
    Tyvärr är det ju så.
    *snyftar högt*
  • ElinOlsson

Var det inte quickstepp? Eller har han hubbabubba under skorna?

• ElinOlsson
    Bevabus skrev 2009-01-16 20:41:34 följande:
    Vart bor du?
    Karlstad-trakten
  • ElinOlsson

Dags att hämta kex och ost och nåt gott att dricka. Funderar på åt med alkohol i, men risken/chansen att jag somnar på stört då är överhängande... Nattvak med febrig lillasyster i 3 nätter + jobb under dagarna - phu

• ElinOlsson

Hallonröd skrev 2009-01-16 20:55:52 följande:

ja alltså inte på det sättet....utan hennes sätt och personlighet
  • ElinOlsson
    3 barns mamma84 skrev 2009-01-16 20:56:06 följande:
    hur många poeng fick hasse??
    Blev det 8?
Svar på tråden Lets dance 2009