Inlägg från: vinterlärka |Visa alla inlägg
  • vinterlärka

Lets dance 2009

Ramonas skrev 2009-02-02 15:46:36 följande:

Hrmm, nu måste jag skämmas.. Men vem e Jessica?
    Programledaren
  • vinterlärka

Ramonas skrev 2009-02-02 15:55:08 följande:

vinterlärka skrev 2009-02-02 15:51:46 följande:
    HahahaJaha ja.. Jag har ju bara ögonen för dansarna å David då.. inte konstigt att jag inte kände igen namnet hahaha
    Hihi, förstår det. Inte lätt att komma ihåg alla namn heller.
  • vinterlärka
    Bevabus skrev 2009-02-06 15:20:12 följande:
    ohlala nu äre snart dags
    Nej, säg inte så, blir ju stressad. Har en massa att göra innan dess.
    Ska bl.a. göra glass då vännerna har med sig sin glassmaskin (jag ville det) Någon som har tips på smaker? Vi fick dumleglass av dem en gång, det var supergott!
  • vinterlärka
    Bevabus skrev 2009-02-06 15:30:34 följande:
    haha ooh dumleglass låter ju smaskens!!
    Ja, det var supergott! älskar ju dumleglassen som finns i affären idag, men köper dne typ aldrig då det är så dyrt med en glasspinne idag.
    Skulle vara kul att prova en ny smak. Funderar på likörkonfekter, men tror inte tjejen som äger glassmaskinen gillar det och det vore ju inte så lyckat. Annars funderar jag lite på chokladkakan apelsin/krokant.

Ursäkta att jag snor tråden, men vi ska faktiskt ha glassen till Let´s dance
  • vinterlärka
    Kaxmaja skrev 2009-02-06 15:33:45 följande:
    Polkagrisglass har jag ätit en gång mmmmmm super duper gott
    Ja, den smaken fick jag faktiskt i huvudet när jag skrev frågan, skumt. Tack för tipset iaf, polkaglass är gott!
  • vinterlärka
    Bevabus skrev 2009-02-11 12:42:58 följande:
    Aftonbladet: Ska George få dispans för att gå på Ingos begravning?Jag tycker det. SÅÅÅ allvarlig är inte den här tävlingen så att han ska behöva välja mellan att diskas och att missa en sådan viktig persons begravning. Klart att Ingo betyder mycket för George som är boxare. Jag tycker han ska få gå som sagt Vad tycker ni?
    OT
    Vilken söt hundvalp!

Självklart ska han få dispens, men jag tror även att AB vill ha något att skriva om. Det är om det skulle hända något på vägen, att han missar flyget eller så som han inte får vara med, men det är ju inte så troligt. Dessutom får väl ingen av dem vara med, om de missar taxin dit eller något.
    Så egentligen har det inget med Ingos begravning att göra, de vill bara förstora upp det. Det är vad jag tror i alla fall.
  • vinterlärka

Jag hittade inget om detta när jag gick tillbaka i tråden, ni skriver så mycket
    Tycker ni inte att Tony var lite väl hård, nästan elak mot George. Jag fick nästan ont i magen av hans sätt att vara mot honom.
    "Det var okej, men detta skulle du gjort i program 1"
    Eeeeh, jaha, ska han skita i tävlingen och gå hem nu då eller? Det värsta av allt är att det är sådan dubbelmoral.
    Vet inte om ni såg Stjärnor på is, men han var urusel de första veckorna och blommade upp i slutet och det fick han beröm för av juryn och blev så glad.
    Dessutom blev han sur om juryn gick till personangrepp. Hmmm...
    George skulle bara skämta med Tony och då blev han han sur. Sedan fortsätter han hacka på honom i slutet av programmet.
    Jag brukar gilla Tony, men han förstörde resten av programmet för mig. Tyckte så synd om George.

• vinterlärka

Och nu är han sur efter "Georges homoattack". Lägg ner. Ska man hålla på med personangrepp får man tåla samma mynt tillbaka.
    Om det i AB stämmer förstås.

• vinterlärka

Jag tycker man får kalla sig proffs om man är duktig på något, det gör väl inget?
    Är man dansare och riktigt bra på det, så är man proffs, enligt mig. Alla kanske inte vill försörja sig på det, men är superduktiga ändå.

Tror det går ett rykt om att laila och Nicklas är ihop. Vad tror ni om det?
    Själv gillar jag båda, så det vore ju roligt om ryktet stämer.

• vinterlärka

Jeninan skrev 2009-02-23 08:55:14 följande:

Jeninan skrev 2009-02-22 22:12:33 följande:
    ingen som vet?
    Jag undrade också det. Har de varit tillsamamns kanske?
Svar på tråden Lets dance 2009