Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Lets dance 2009

Nej jag orkar inte läsa ikapp allt ni skrev igår Någon som orkar skriva en snabbuppdatering?

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2009-01-31 10:45:52 följande:
    Morgan Alling fick 10:or av alla i juryn sjukt bra var hanMagnus fick kritik av juryn dom tyckte att det var mycket lyft,lyft och lyft men väldigt lite paso dobleLaila var bra som vanligt och de som låg sämst till efter kvällens röstning var George, Carl-Jan och Kitty (tror jag iaf..rätta mig någon om jag har fel, kan ha varit Elisabet oxå)Klänningarna...elller vet inte om nån hade klänning egentligen men det var iaf generellt väldigt lite tyg förutom Laila och Kittys, Elisabet ahde iafs mycket tyg och den obligatoriska korsetten som trycker ut valkar i ryggen....Ja det var väl allt tror jag
    Tack tack Nästa vecka ska jag sitta som klistrad vid tvn igen
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2009-01-31 10:47:05 följande:
    Jo Kitty fick positiv kritik för att hon verkligen försöker att utvecklas och lyssnar på juryn, Carl-Jan fick 4 av 3 i juryn för att han höll takten med både armar och ben
    ha ha
  • Kaxmaja

Ha ha kunde inte hålla mig utan läste genom de 46 sidor ni skrivit igår Ganska lugnt de var här trots allt.
    Kul att några efterfrågade mig *kände mig lite saknad*
    Färgämnen i godis är väll av absolut størta relevans till Lets dance. Vem vill råka snarra løss när kan kollar lixom

• Kaxmaja
    elegi skrev 2009-01-31 11:37:52 följande:
    Vill du se när dom dansar kan du ju alltid kolla på tv4.se
    Repris imorgon annars va? Kollade in tablån før dagen och såg de inte idag iallafall
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2009-01-31 12:02:39 följande:
    Ja det stämmer nog, brukar vara typ mitt på dan så att man alltid missar pga att man är iväg eller nåt
    Ja precis. Kom just på att eftersom sonen spydde och vi sov dåligt inatt så skipade vi att åka till Sverige och handla mat idag så de ska vi gøra imorgon så jag missar de då.
  • Kaxmaja

är det inte många av dansarna som ser mer eller mindre førälskade ut när de dansar och står brevid sina partners?
    Tex Tobbe som såg ut som han skulle äta upp Anna Sahlene de året de dansade. Eller året efter då han dansade med MatTina samma sak.
    Danil har ju oxå sett sådann ut flera år irad.

• Kaxmaja
    grabbarna skrev 2009-01-31 14:15:55 följande:
    såg på tv4 real nu eftersom jag jobbade igår kväll och jag tyckte att almenäs kommentar om att hon förstår varför laila är singel var väldigt plump och onödig...det är ju bara 2 veckor sedan det tog slut...men jag tycker överlag att almenäs småprat är enormt störande...
    Har før mig att hon var så där otrevlig och sa väldigt klumpiga kommentarer førra året oxå. Jag har lite småsvårt før henne just pga att hon verkar så osäker och bryter av deltagarna när de pratar och lixom kommer helt fel in i pratet hela tiden. känns så amatørmässigt
  • Kaxmaja
    xxmeyaxx skrev 2009-01-31 17:14:36 följande:
    det skulle hon ha gjort. "ja, tv4s tittare.. visste ni om att jessica är gravid?" Eller något. Nu vet jag inte om hon är det, men ja..
    mohahahaha. Ja den hade varit bra. Eller bara frågat Ehhh du Jessica är du gravid eller blev de bara mycke julmat?
  • Kaxmaja
    Tricis skrev 2009-01-31 17:41:11 följande:
    elegi skrev 2009-01-31 13:04:56 följande: han har ju haft sex med flera av sina partners...
    Oj då. Vad har deras sambos/män sagt om de? Och är inte Tobias typ rågay?
Svar på tråden Lets dance 2009