Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

Lets dance 2009

Laila var superbra!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    LoveSharPei skrev 2009-01-09 21:33:43 följande:
    SchumiFerrari skrev 2009-01-09 21:32:36 följande: Det vet dock jag eftersom jag praktiserat åt honom i 4 veckor. Haha! Det var inte så jag menade med "urblåst" iallafall...
    Tror du menade uppblåst?
  • Perry the Platypus

Mojje är lite gullig. Sådär var väl hans insats dock.

• Perry the Platypus
    Loup Garou skrev 2009-01-09 21:41:30 följande:
    Mojje vart bra Men jag störde mig på hans tuggande.... BTW min mans komentar om Bagge... Snygga bröst... (och så lite överslätande efter ngr sekunder).... för att vara så gamal!
    Min man slätade då inte över!! Däremot tycker han att hon i övrigt är ordinär och tyckte istället att Mojjes danspartner var jättesnygg. Jag begrep ingenting tills han började yra om utstrålning...
  • Perry the Platypus
    SunnyBunny skrev 2009-01-09 21:54:45 följande:
    Har nu inte läst hela eran tråd;) Men jag måste bara avreagera mig och säga att den kvinnliga programledaren har århundrades fulaste klänning!!!!!!
    Ja visst har hon!!!!!!!
  • Perry the Platypus
    Hallonröd skrev 2009-01-09 21:59:41 följande:
    Men varför hade Annika guldorangea skor till en lila klänning..?...
    Det undrade jag också nu när jag såg snabbgenomgången....
  • Perry the Platypus
    elegi skrev 2009-01-09 22:00:25 följande:
    ha ha där var hon ju inte konstigt hon inte kunde vara med och dansa
    ÄR hon gravid?
  • Perry the Platypus

Nåja. Ses nästa vecka då!!

• Perry the Platypus

*stormar in med chipspåsen i högsta hugg*

Ni har väl inte börjat utan mig!!???

• Perry the Platypus
    Ser ju lite konstigt ut när Mojje fortfarande är med i introt.
Svar på tråden Lets dance 2009