Lets dance 2009
Jag tror att folk gillar både Elisabeth och Tobias.
Jag hade hellre velat se nicklas kvar, men roligt för henne att hon fick vara kvar. Hon gör som sagt så gott hon kan och det ska hon ha eloge för.
Jag tror att folk gillar både Elisabeth och Tobias.
Jag hade hellre velat se nicklas kvar, men roligt för henne att hon fick vara kvar. Hon gör som sagt så gott hon kan och det ska hon ha eloge för.
OT, men vad skulmt det ser ut när era citat är i samma stil som den övriga texten. Dessutom är sidan helt ihoptryckt. Det kan väl inte bara vara på min dator det är så?
skumt, ska det ju stå
Fick på Hem till gården häromdagen och såg då en tjej som jag tyckte var så lik annika Sjöö! Var tvungen att googla på henne och få fram henne på Youtube, då hon är mer lik när hon rör sig.
Patsy Kensit heter hon.
Bedöm själva:
Elisabeth är söt, men nu måste hon åka. Nicklas skulle definitivt inte åkt före henne. Tråkigt.
Jag gillar mellanpratet, tycker det är det som är roligast
Eller det är väl blandningen mellan prat och dans jag gillar. Reklamen kan vi däremot skippa. Förstår inte hur de kan ha så mycket reklam! Blir verkligen värre och värre.
Jag tror helt klart att tidningen har förstorat upp det. Oftast säger folk saker med glimten i ögat och det kan ju lätt förvrängas i text.
Jag tycker det är jättesvårt! Vill se Magnus vinna, men vet inte vem jag vill ska komma till final med honom. Tycker både Morgan och Laila är jätteduktiga.
De sa på radio nyss att Daniel Da Silva skiljer sig, så det verkar stämma.
Magnus måste vinna, gillar verkligen honom!
Magnus har börjat helt från noll, det har inte Laila. Tycker det var underbart att han vann, helt rättvist! Även om Laila var en värdig tvåa!
Det är ju inte bara en danstävling, det är ett underhållningsprogram och popularitetsprogram också. Hade det bara handlat om dans hade man inte behövt ta in kändisar.
Dessutom har faktiskt aldrig någon som dansat dåligt vunnit, det har alltid varit värdiga vinnare, iaf enligt mig.
Oj, hade ingen aning om at deras dans var bandad!
reagerade nämligen på att hon dansade med tanke på att hon sagt att hon inte skulle det. Där ser man. Bras att hon inte äventyrade sjukdomen genom att dansa iaf.
Tävlingen handlar väl helt enkelt om vem man har som personlig favorit?
En del röstar på den som dansar bäst, en del på vem de gillar bäst och andra röstar på en blandning av både eller något helt annat.
Alla gör precis vad de vill med sina röster. Det är trots allt ett underhållningsprogram.
Kul för Magnus att han vann, han var grym och lärde sig mycket på denna tid. Han hade ju aldrig dansat innan överhuvudtaget!