Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Lets dance 2009

Annanym skrev 2009-01-31 20:58:55 följande:
    Men han är ju ultrabög! Och läskig. Fast inte för att han är gay.
    ja de var de jag oxå trodde att han var ûbergay alltså
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Bebis skrev 2009-01-31 21:39:08 följande:
    Man måste nog ha automatisk inloggning och klistra in hela länken, det står intresserad av....... Män. Och ja man kan välja både och och det har han inte gjort.Så på facebook är han gay, sen om han är annat på andra sidor ja det får stå för honom.*kniper igen och gömmer sig innan nån kastar ut mig ur tråden*Bara jag som älskade Kittys klänning igår? iofs älskar jag rosa oxå så det kanske hade med det att göra.
    Jag kastar in dig i tråden igen
  • Kaxmaja

Fick punka på bilen igår så nu har vi ett sånt där leksaksdäck på = kan inte åka till Sverige och handla idag så då blir de lets dance på tvn

• Kaxmaja
    elegi skrev 2009-02-01 11:13:17 följande:
    Kan inte riktigt släppa det där med Daniel och Magganwww.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/le...www.kvp.se/noje/1.1446871/daniel-da-silva-cho...Men det kan ju faktiskt vara så att de "bara" är riktigt goda vänner..men jag hade nog inte riktigt gillat läget om jag nu var Daniels fru (om han nu är gift menar jag alltså)
    Jag tycker inte att de är så himla konstigt. Tidningar skriver alltid så de ska låta dramtaiskt. Och bara att han suttit där lång tid eller var med och kørde henne hem betyder inget mer før mig
    Tänk hur mycke tid de tillbringar tillsammans de dagar då de har tränat. De tränar säkert mer eller mindre hela dagar. Säkert sent på kvällen ibland oxå. Så de kommer ju varandra ganska så nära. Då något sånt här allvarligt händer då hade jag nog oxå stannat kvar på sjukhuset efter att ha kørt in en kompis.
  • Kaxmaja
    Tricis skrev 2009-02-01 14:14:27 följande:
    Bebis skrev 2009-02-01 14:10:04 följande: ja att han inte är gay.
    Men om han nu inte skulle vara det varfør skulle han då skriva de på Facebook och på sin hemsida?
  • Kaxmaja
    Tricis skrev 2009-02-01 14:16:24 följande:
    det har han inte gjort. bara att han är ute efter killar (men inte enbart) eller så har blivit gay över natten
    Om jag hade varit homosexuell hade jag skrivit att jag varit ute efter tjejer
    Hade jag varit bi hade jag skrivit att jag varit ute efter både och. Men de kanske bara e jag som tänker så. 
    Ja ja strunt samma duktig är han på att dansa iallafall.  
  • Kaxmaja

Jag håller med era komentarer om att de var budget vecka på Lets dance med tanke på klänningstyget. Eller rättare sagt bristen på klänningstyg 

• Kaxmaja
    Bebis skrev 2009-02-01 14:32:06 följande:
    Fast jag tycker somliga av dem alltid ser till att ha halva klännigar, typ de som dansar med Carl-Jan och Hasse.Eller inbillar jag mig nu, måste nog kolla hemsidan
    Jo men de stämmer. De är vissa som ofta har halva klänningar. Priset denna vecka tog dock Nickes partner. Inte snyggt någonstans tyckte jag.
  • Kaxmaja
    mamlan skrev 2009-02-02 22:54:54 följande:
    MEn till jessicas försvar, var inte agnetas klänningar ännu gräsligare?
    De var så länge sedan så de kommer jag inte ihåg. Men Grys klänningar i kørslaget e iallafall värre. Tv4 verkar inte riktigt vara så bra på det där med fina klänningar till programledarna
  • Kaxmaja
    FREDAG
Svar på tråden Lets dance 2009