Lets dance 2009

Elisabet Höglund har visst tjurat till ang. Laila Bagges tidigare danserfarenheter
www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/letsdance/article4219183.ab
Känns lite osm att hon troligvis inte haft en chans iaf men det är ju min åsikt, vet inte heller om jag tycker att det är mer moget än Kittys reaktioner men men sen vet man ju inte vad av det som står i tidningen som är sant heller
Jisses vilken diskussion jag startade innan jag loggade ut synd att ajg missade större delen men ahr iaf läst ikapp och håller med Angelzezzan i det hon skriver och framförallt dessa inlägg
Jag tror att Magnus är min favvo just för att han har rolig personlighet och tar det på "rätt" sätt med mycket ironi och självinsikt.
Har läst hans blogg nu under en vecka.
Men Morgan och Laila ligger bra till i mina ögon oxå, detta uttalandet gör jag innan kvällens dans och baserat på personligheter och vem jag tycker bäst om, sen vem som gör bäst ifrån sig och vem som förtjänar att åka ut idag, det är en annan femma
Vet inte om jag kommer kunna vara med och titta från början för på Disney channel visas en film som heter The cheetah girls: En värld det sluter 20:35 så efter det kollar jag Let´s dance men jag hänger nog här redan från 20 äör ju nästan bara reklam i början iaf
Oki bara Kitty som dansat eller hur?
Då har jag inte missat nåt mao