Analoga skrev 2009-01-31 19:47:15 följande: gay???? isåfall BI. Desl hade han sex med sin partner och sedan har en kompis till mig dejtat honom och ja de hade sex. (var rätt länge sedan)
Han pratar då enbart om killar på bloggen...
Och skulle han legat med Arja? Ja det tror jag på när jag ser några andra bevis än ett inlägg på FL.
Bebis skrev 2009-01-31 19:56:29 följande: jag känner ahn inte personligen. skulle jag?
Nä men du verkar så stensäker på din sak att han ska vara bi, är det enbart baserat på att din kompis legat med honom för jag lovar att många homosexuella nångång i sitt liv legat med personer av det andra könet?
Och OM han sagt att de legat med varandra borde det vara väldigt lätt att googla fram det, jag hittar inget annat än deras nakenbilder.
Bebis skrev 2009-01-31 20:03:51 följande: jag eftersom ha dejtat min kompis och eftersom jag inte hört någon annan stans att han skulle varit gay och min kompis säger att han definitivt inte är gay med bi.
Som sagt, det är nog många homosexuella som har legat med personer av det andra könet.
jag har klippt bort resten. är från msn:Never give out your password or credit card number in an instant message conversation.Trici says:Hej Tobbe. Allt bra?Tobbe says:Hej. Jodå bara bra.Trici says:Du jag har en fråga? Är du bög?Tobbe says:Nej. Varför undrar du?
Hahahahahaha ja det där var ju mycket mer bevis än vilket random inlägg som helst på FL ;)
Du kan väl passa på att fråga om han ligger med Arja oxå då när du ändå är igång?