Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Lets dance 2009

linjes skrev 2009-03-13 15:19:57 följande:
    Det värsta är att det är så drygt med allt prat emellan och annat skit och extrareklam när det är så några som dansar,kan dom inte bara korta ner programtiden...
    Ja jag håller med
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    WhiteAngels skrev 2009-03-13 15:29:28 följande:
    Trodde garanterat att han var Gay....
    Typ alla andra i denna tråd oxå Och jag tror de fortfarande Men tydligen visste ju ALLA om att han och Arja legat med varandra
  • Kaxmaja
    WhiteAngels skrev 2009-03-13 15:40:17 följande:
    VAAAAA???LÄSER JAG RÄTT???WHAT?vart står det?????
    Nej de fick vi aldrig fram men tydligen var de allmänt kännt och de hade gått ut med det. Dock var det endast en i denna tråd som "visste" detta.
  • Kaxmaja
    linjes skrev 2009-03-13 16:42:19 följande:
    Ähh bullshit han är ju bara såååå gay

Ja det tycker/tror jag oxå. Men enligt en person som skrev här i tråden så var han absolut inte gay och han låg med alla sina danspartner

Kommer inte ihåg när detta skrevs så ni får gå genom en himla massa sidor før att hitta de

• Kaxmaja
    elegi skrev 2009-03-13 16:46:18 följande:
    Kommer inte heller ihåg men det ältades på ganska många sidor det vet jag
    Ja de blev en ganska stor grej
  • Kaxmaja
    Sexymala skrev 2009-03-13 17:47:10 följande:
    Tänkte precis fråga. För såg en löpsedel som löd något med att Alling var "arg" på Laila. Minns inte vilken tidning det var och har försökt leta på både aftonbladet och expressen, men hittade inte. Nån som vet om artikeln ligger ute på nätet? och i så fall har länken.Vi visste ju att Laila "kunde" dansa innan... ska inte säga för mycket för jag vet inte så mycket, men är det dessa tio "Standarsdanser" som hon dansat då? För hon är banne mig inte bra i så fall! Eller var inte bra som den dansare hon var innan. Hon är ju en som blivit bättre under alla veckor. Alling är f.ö. bäst tycker jag så om det är orättvist att Laila dansat innan är det orättvist att han är skådis! Typ.. Så löjliga diskussioner tycker jag, men likväl intressant
    Nej det är inte standarddanserna hon dansat tidigare. Och Alling är ju akrobat de har ju bra kroppsmedvetenhet de oxå så det är ju lika fuskigt de isåfall
  • Kaxmaja
    linjes skrev 2009-03-13 17:11:04 följande:
    Nu har jag bevis www.hanky.se/TobiasKarlsson/8229Seriöst kan han inte vara annat än gay
    Det där drogs upp i disskussionen
  • Kaxmaja
    EXPOSED skrev 2009-03-13 17:40:35 följande:
    Innan Let´s Dance börjar så måste jag berätta för er att Laila Bagge har varit danslärare .
    VA?
  • Kaxmaja

Ja alltså ni behøver inte övertala mig Jag är övertygad om att han är gay

• Kaxmaja
    elegi skrev 2009-03-13 18:14:07 följande:
    Japp,. så är det, vi får helt enkelt spekulera om nåt annatHittills avverkat på spelkulera mera listan:*Laila har varit danslärare*Jessica Almenäs är gravid*Niclas och Laila är kära*Tobbe är gayhmmm har jag glömt nåt??
    hi hi
Svar på tråden Lets dance 2009