Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Lets dance 2009

hyperballad skrev 2009-03-13 18:21:52 följande:
    oh skönt, då är ordningen i universum återställd.. ska bli spännande att se ikväll om man ser något av bråket som det stod om i kvällsposten!
    Vilket bråk var de? Uppdatera en stackars utomlandsboende
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    hyperballad skrev 2009-03-13 18:25:59 följande:
    morgan vill stoppa lailas dans!!www.kvallsposten.se/noje/letsdance/1.1496911/...
    Förlåt men jag tycker sådanna "bråk" är så himla larviga Bättre att de går och tränar en stund extra än att sitta och beklaga sig Det är en LEK!
  • Kaxmaja

Ja tidningar brukar ju vara bra på att förskriva och överdriva så jag hoppas att det är så i detta fall oxå.

• Kaxmaja
    elegi skrev 2009-03-13 18:35:39 följande:
    vi har redan ätit tacos och barnen ska snart slängas i säng så att det blir lugnt och fridfullt framför Let´s dance
    Vi har oxå ätit tacos. Samuel ska få gröt nu när som helst *ropar till sambon* sen ska han nattas
  • Kaxmaja
    hyperballad skrev 2009-03-13 18:36:11 följande:
    så sant så angelzezzan.sa till sambon (sitter bredvid o spelar xbox) att jag hittat en lets dance tråd. då utbrister han:-åh jag hatar lets dance o jag hatar det dära familjeliv, nu sätter jag på mig hörlurarna. 
    Varfør tror du jag startat denna tråd?
  • Kaxmaja
    vinterlärka skrev 2009-03-13 18:43:10 följande:
    Jag tror helt klart att tidningen har förstorat upp det. Oftast säger folk saker med glimten i ögat och det kan ju lätt förvrängas i text.
    Ja precis. Jag väljer att tro att det är så eftersom jag inte vill att Morgan ska vara så att han gnäller
  • Kaxmaja
    EXPOSED skrev 2009-03-13 19:00:47 följande:
    Haha, min make är medlem här, så han skulle bara "våga" gnälla .
    Min sambo är oxå medlem dock blev han de mest før att kunna røsta på mig i Exp Effell han har varit inne några gånger och kollad och blir mest shockad över vilka trådar de finns så smiter han tillbaka till sitt kära bilforum istället
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2009-03-13 19:14:22 följande:
    Jag har inte bestämt om jag ska se Let´s dance eller Så ska det låta ikväll?Let´s dance går ju i repris på söndag em och Så ska det låta på söndag kvälll vid 21
    Jag kollar lets danse och har programerat dekodern på så ska de låta. De kan jag se imorgon. Sambon och Samuel¨tar tåget till Degerfors imorgonbitti och jag blir ensam hemma helt till söndag kväll då de kommer hem jag har ALDRIG varit från Samuel så länge. Kommer nog inte attt överleva. De kommer att bli MYCKE effell tid
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2009-03-13 19:21:17 följande:
    Hi hi det går nog bra, passa på att njut och gör saker bara för dig själv, laga mat som bara du tycker om och köp godis som bara du tycker om osv. frossa lite extra
    Jag ska førsøka
  • Kaxmaja
    EXPOSED skrev 2009-03-13 19:55:59 följande:
    Njut! Det är du värd . Fast jag kan tänka mig att det blir långsamt att vara själv, när man inte är van.Min dotter på 5 år är på tebjudning hos en dagiskamrat, efter att dom druckit te så skulle dom titta på Let´s Dance och äta chips, och reta hennes lillebror . Vart jag vill komma är att jag saknar henne redan, fast hon bara varit bort i fem timmar .
    Jag ska førsøka. Med tanke på att lillbror kommer i børjan av juni så är det låååång tid kvar innan detta kan upprepas
Svar på tråden Lets dance 2009