Lets dance 2009
Åhhh nej har detta blivit en avskytråd?
Laila har dansat i sin ungdom
Morgan är akrobat
Elisabeth elitcyklist vilka är de mer vi ska skriva upp på fusk listan?
Åhhh nej har detta blivit en avskytråd?
Laila har dansat i sin ungdom
Morgan är akrobat
Elisabeth elitcyklist vilka är de mer vi ska skriva upp på fusk listan?
Nu har jag läst de ni ksrivit igång Ames och Elegi bra att ni tar de på allvar att ni måste se utrøstningen
Modesty: flytta till Sverige neeeee vad tråkigt. Jag gillar att vara utlänningen i tråden ju
Men helt ärligt är inte denna diskussion ang om det är fuskigt eller ej avklarad för typ 400sidor sedan? Om man tycker att det är fruktansvärt jobbigt så låt bli att titta på programmet eller skriv klagobrev till tv4. Det är ändå Tv4 som tagit ut deltagarna.
Det är ju även en viss skillnad på är och var.
Säger absolut inte att du ska sluta titta på programmet om du tycker det är ett bra program.
Denna tråd har varit aktiv sedan 2 januari först var de Isabella som folk spydde galla över så fort hon åkte ut blev det Laila. Det har diskuterats detta ang fusk MÅNGA gånger i tråden. Om man vill så kan man tycka att allt är fuskigt. kevin i Idol har tävlat i melodifestivalen = sceenevana. Elisabeth har varit elit cyklist = hon är van att röra benen jäkligt fort osv osv.
Jag väljer att acceptera de deltagare som tv4 valt ut helt enkelt. Jag känner ingen av dem så jag kan inte sitta här hemma och säga att jag avskyr eller hatar någon av dem. Jag kan ha svårt för vissa personer och jag kan tycka kläder och frisyrer är hiskeligt fula.
Jag tycker Laila är super duktig och absolut värdig en final plats. Om jag hade fått välja så hade Morgan och Laila varit i final då jag tycker de är de två bästa.