Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

Lets dance 2009

Misssy skrev 2009-01-16 21:41:02 följande:
    Ja, då får du väl tycka det då. Precis som du och alla andra i detta forum så säger jag vad JAG tycker. Jag tycker ju inte du är elak och orättvis för det DU tycker, eller?
    Jo, men du verkar ju avsky henne för att hon är Blondinbella och "ska" avskys. Att hon pratar lite tillgjort betyder ju inte att hon är avskyvärd. Hon är 18 år och växer nog i sin kostym hon också.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Kaxmaja skrev 2009-01-16 21:43:50 följande:
    Jag ser hellre att en som tex Kitty som tjaffsar emot och drygar sig åker ut än att en som iallafall førsøker åker.
    Samma här!!
  • Perry the Platypus
    modestyclara skrev 2009-01-16 21:44:18 följande:
    Lovley skrev 2009-01-16 21:39:07 följande: Det är Sting hävdar min man bestämt. Nu har vi också varit inne på tv4. Vad den heter är han inte säker på. Han gräver bland sina skivor nu.
    Fields of Gold heter den.
  • Perry the Platypus
    Misssy skrev 2009-01-16 21:44:46 följande:
    Jag avskyr inte henne. Jag ogillar hennes personlighet. Jag skiter väl i om hon är 18år eller 50år? Att hon pratar som hon gör är inte mitt problem, snarare hennes. Har många vänner som pratar som henne, sk Östermalmstjejer som ni kallar det. Så du har nog missuppfattat mig när du säger att jag avskyr henne.
    Du var hur som helst så hätsk så att jag reagerade på det.
  • Perry the Platypus
    Lovley skrev 2009-01-16 21:45:41 följande:
    modestyclara skrev 2009-01-16 21:44:18 följande: jag får söka bland sting då. Måste bara ha den låten
    Fields of Gold
  • Perry the Platypus
    maruttan skrev 2009-01-16 21:47:49 följande:
    Angående låten "Fields of gold" så säger min man också ( som är DJ) att det är Sting!
    Däremot är den nog mer känd med Eva Cassidy.
  • Perry the Platypus
    Bebis skrev 2009-01-16 21:48:01 följande:
    Men det är väl inte konstigt att Kitty blir sur när juryn redan innan programmet bestämt sig för att hon inte ska vara med. Hon bedöms helt annorlunda än de andra för att de inte tycker om henne. Hon var betydligt bättre idag än förra veckan även om det inte var bra jämfört med andra. Precis som CJ och Hasse. De är inte särskilt bra men de får inte ettor för det. Trist att se vuxenmobbing så tydligt.
    Näe, jag tror Kitty triggar dem på nåt märkligt vis. De verkar ovana att bli emotsagda.
  • Perry the Platypus
    Superizza skrev 2009-01-16 21:56:25 följande:
    Ja tycker dom går mer på vad dom tycker om personerna än hur dom dansar.. Vissa tycker jag har varit dåliga o så får dom bra betyg.
    Tror du har helt rätt.
  • Perry the Platypus
    Lovley skrev 2009-01-16 21:58:23 följande:
    är nicklas och mojje syskon det tror min sambo men jag tror inte det=/ dem är ju inte ett dugg lika iaf
    Nej, inte det minsta.
  • Perry the Platypus

Jag vill rösta ut Almenäs.....

Svar på tråden Lets dance 2009