Inlägg från: Annanym |Visa alla inlägg
  • Annanym

Lets dance 2009

Tricis skrev 2009-01-31 20:59:26 följande:
    han är inte bög. även om han ser rätt feminim ut...Ja, ja, visst, visst. Han är INTE bög. Och påven har INTE en konstig mössa.
  • Annanym

Fast jag bryr mig egentligen inte. Folk får väl gilla vad de vill, bara det inte är klanen Wahlgren!

• Annanym

Tricis skrev 2009-01-31 21:03:19 följande:

jag har klippt bort resten. är från msn:Never give out your password or credit card number in an instant message conversation.Trici says:Hej Tobbe. Allt bra?Tobbe says:Hej. Jodå bara bra.Trici says:Du jag har en fråga? Är du bög?Tobbe says:Nej. Varför undrar du?
    Tobben. Här hade vi ju ett entydligt bevis...
  • Annanym

Ha, ha! Freduiansk felskrivning. Jag menade förstås "Toppen."

• Annanym
    Bevabus skrev 2009-01-31 21:05:17 följande:
    Haha jag skrattar alltid så gott åt Magnus blogg "I pase doble ska jag vara Matadoren och Annika min cape. Dansen börjar med att min 'cape' ligger på golvet och jag ska komma springande mot henne. Jag springer på graciösa ben mot henne för att sedan elegant hoppa över henne och landa på knä. Redan där har vi problem 1. Jag springer inte så super graciöst utan mer som en anfallande tjur eller möjligtvis en lastbil. Annika börjar som regel skratta när hela golvet skakar när jag närmar mig."
    Han har verkligen skitkul humor! Det tror man inte riktigt när man ser honom.
  • Annanym

Morgan Alling selade (helt suveränt!) en misslyckad ammatör... utbrytare? i serien "Lite som du. Min absoluta favoritserie ever!

• Annanym

Ååh, det känns så deppigt. Jag brukar alltid ha min godisdag på fredagar, mumsa lite till Let's dance och mysa. Men den här veckan blir det godisdag imorgon för då ska vi på kalas. Sjutton vad tomt det kommer att kännas ikväll! Får kanske göra några goda varma mackor eller nåt. Ostbricka. Jag vet inte. Tips på godisfritt smarr? (Och säg INTE fruktsallad eller grönsaksdipp!)

• Annanym

ÄNTLIGEN har de slutat klämma upp ryggfläsket på Bettan! Och till och med Jessica A ser ju riktigt bra ut ikväll.

• Annanym

Äh. Almenäs ser väl ut som vilken normal medelålders kvinna som helst; inte längre slimmad om magen, men inte fan är det där nån gravidmage! Ni är ju helt fixerade.

Svar på tråden Lets dance 2009