Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Lets dance 2009

EXPOSED skrev 2009-03-27 21:51:30 följande:
    Gud så töntigt .
    Jag sa ju att de skulle göra en mer humor dans.
    Visst det är roligt. Men efter att ha sett Lailas dans så blir detta bara larvigt
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

Røsta på Laila

• Kaxmaja
    LHUF skrev 2009-03-27 21:56:17 följande:
    fast det var ju en dans som passade honom väldigt bra   och det är ju hon som bestämt hur showen skall vara väl?
    Dansaren gåor alla danser men de ska ta hänsyn och gøra danser som passar och visar den tävlandes bästa sidor och färdigheter. Så de gör nog en del tillsammans.
  • Kaxmaja

Kom ihåg att ringa och rösta nu

• Kaxmaja

De är riktigt spännande nu. Kul att de är så jämnt tycker jag

• Kaxmaja

Enligt FL vinner Laila Men FL kan man väll inte lita på eller
    Magnus 31 röster
    Laila 57 röster

• Kaxmaja

SPÄNNANDE

• Kaxmaja

GRATTIS Magnus. Han var en värdig vinnare även om jag helst velat se Laila som vinnare.

• Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-03-27 22:37:31 följande:
    Men åhh va Annika blev glad Hon har så många gånger hamnat tvåa! nu fick hon äntligen vinna!
    Såg ut som hon skulle få hjärtsnurp där ett tag
  • Kaxmaja
    LHUF skrev 2009-03-27 22:44:32 följande:
    roligt  Men tycker det är så trist att det alltid skall sluta 1 minut efter resultatet och att dom spelar så mkt musik så man knappt hör något..
    Ja de tycker jag med. VIll ju se efterspelat lixom.
  • Kaxmaja
    L jung skrev 2009-03-27 23:02:37 följande:
    jag har aldrig sett Tony så stum förut... han kunde inte ens uttrycka sig på svenska längre! haha
    Nej de var verkligen speciellt att se. Men jag håller med dem. Det är førsta gången jag gråtit till lets dance
  • Kaxmaja

Ja alltså hade typ Elisabeth vunnit hade vi kunnat börja klaga lite Men nu var det Magnus som vann. Ja jag ville att Laila skulle vinna men Magnus var ju knappast dålig han heller  

Dock hade min drömfinal varit mellan Morgan och Laila och Laila hade gått segrande ur den  

• Kaxmaja
    Sexymala skrev 2009-03-28 13:37:33 följande:
    Jag röstade på Magnus för att jag ville att han skulle vinna. Han dansade bäst i finalen. Han hade variation i sina danser. Det tycker inte jag att Laila hade, inte i standarddanserna. I shownumret gjorde hon sitt bästa. Magnus gjorde sitt bästa. Jag älskar bådas shownummer, på heeelt olika sätt. Jag kan absolut inget om dans. Men Tony hade väl rätt? Magnus använde sig av sin utveckling, och det som han är bäst på. Att vara stor och stark. Allvarligt, så ja, det hade blivit otroligt stelt och fjantigt om Magnus dansat som Laila i shownumret. Riktigt fjantigt. Å andra sidan hade det blivit precis lika fjantigt om Laila dansat Magnus shownummer. Varför ser inte ni det då? Om det nu klagas så på att Magnus vann! Men men, så är det väl. Det diskuteras om det i en vecka. Sen är det finito. Jag är iaf såå glad över att han vann! Supercoolt att en sådan stor karl kan röra sig på det sättet. Och ja, det är ett underhållsprogram. De hande knappast deltagit i samma grenar om det hade handlat om "riktig" tävling (med shownumren alltså)
    Men har det varit så mycke klagomål på att Magnus vann? Jag måste ha missat de
  • Kaxmaja
    Trynträ skrev 2009-03-28 14:39:01 följande:
    Jag tycker t o m Morgan Alling dansade bättre och höll på att tappa hakan när Magnus var i final och inte han. För han dansade ju riktigt bra. Har han också dansbakgrund? Jag tycker att vinner man Let's dance så ska man åtminstone kunna röra sig bra till musiken och inte se ut som en vandrande pinne. Spelar ingen roll hur mycket man utvecklas då anser jag.
    Vet inte riktigt hur de svaret passar in på frågan men men

Ja som jag skrivit tidigare hade Mogan vs Laila i final varit helt topp för mig. Men jag tycker inte att Magnus är en ovärdig vinnare alls Så klaga de tycker jag inte att jag har gjort
  • Kaxmaja
    hyperballad skrev 2009-03-28 17:56:56 följande:
    haha kan hålla med om att det var lite olika klass där... hihimen jag skrattade mer åt magnus än vad jag grät åt laila.hmm talang 2009... mm tål att tänkas på men tror inte att sambon tycker att det är någon höjdare..
    Ge 17 i att fråga då Här frågas inte vad vi ska se på tv. Jag bara slår på den kanal jag vill se
  • Kaxmaja

Tjejer/killar ni kommer ihåg trådens regel va? Om man inte röstat får man inte heller klaga

• Kaxmaja
    Trynträ skrev 2009-03-28 19:47:36 följande:
    Haha. Den har jag totalmissat. Jag som inte ens följt programmet.
    Då får du inte klaga {#lang_emotions_tongue_out}. Har man inte gjort något för att påverka resultatet så är det bara att vara tyst & acceptera Om man inte har väldigt bra ursäkter som tex jag
  • Kaxmaja
    Trynträ skrev 2009-03-29 12:26:41 följande:
    Haha. Ja du har rätt.
    Självklart har jag rätt. Jag har ju alltid rätt Eller hmm kanske inte
Svar på tråden Lets dance 2009