Inlägg från: Mammas hjärta |Visa alla inlägg
  • Mammas hjärta

Ljuvating.com

Hej!

Beställde från ljuva ting 31/12 fick ett mail av ägaren att varorna skulle komma runt den 14/1. Inga varor har dykt upp!!!. Har mailat henne två ggr ringt ett antal gånger men såklart ingen som svarar. Har betalat med kort. Hur har det gått för er andra har ni fått er varor?

• Mammas hjärta

Hej!

Blir så arg!! Första gången jag handlar över nätet och så blir man lurad. TJOHO!! Har mailat henne igen om jag inte hör i från henne i dag så polisanmäler jag det!!

• Mammas hjärta

Hej igen!

Sände ett mail till ljuva ting i morse angående polisanmälan och då fick jag svar!!!

Helt plötsligt nu skriver hon att hon har skickat mail till mig angående varor som varit slut men det stämmer ej. Vet inte om jag kan lita på henne!!!

Följetången fortsätter.... jag har bett henne skicka varorna direkt. Jag återkommer och berättar hur det går.

• Mammas hjärta

Hej!

Får förtydliga mig lite det enda mailat jag fick av henne var att en av sakerna skulle komma in på lagret runt den 14/1.Nu menar hon att ett par byxor är slut och att hon mailat mig om detta! Stämmer ej!! oavsett har jag betalt in pengar och då får man höra av sig om någon vara inte går att leverera och skicka tillbaka pengarna!!! Ska bli kul och se om jag får varorna!!

Svar på tråden Ljuvating.com