Inlägg från: phillefjonkan |Visa alla inlägg
  • phillefjonkan

Ljuvating.com

Hej!
    Skriver detta inlägget i tråden då jag vill förklara vad som blivit fel och att jag absolut INTE är ute efter att lura någon. Har haft otroliga problem med min mail som har uppdagats bla genom Era ordrar detta är nu löst och jag har haft kontakt med respektive berörd som har drabbats av detta. Har from nu helt ändrat mina rutiner då jag innan har mailat mina kunder om någon vara varit slut och inväntat svar angående hur beställningen ska fortlöpa, då detta nu visat sig vara helt opålitligt så kommer jag from nu att maila och har jag ej erhållit svar inom 48 timmar så kommer jag i fortsättningen ringa upp Er kunder vilket jag så här i med facit i handen självklart skulle gjort även innan. Har även lagt ut mitt privata mobilnummer för att det lättare ska gå att få kontakt med mig och kommer även göra det här ifall någon vill kontakat mig. Mitt nummer är 0736-566969. Jag är verkligen ledsen över detta och jag förstår samtidigt definivt era aggressioner. Har någon av er några som helst frågor eller är orolig över något angående era ordrar så är det bara att ringa.
    Har nu under två års tid byggt upp mitt företag och har fått en stor kundkrets och är som jag skrev innan inte ute efter att lura någon på något sätt.
    Mvh
    Therese Olsson

Mvh
    Therese Olsson

Svar på tråden Ljuvating.com