• marrevillhabarn

    sluta tänk på de

    Jag får oxå höra allt sånt här. Men det som är extra jobbigt är när min mamma oxå säger- Men du kanske inte ska tänka på det så mycket!. Men vad fan vet hon. Hon blev gavid på första föröket med både mig och min syster. Inte ens hon förstår. oooo jag blir så arg. Det sjuka är att de människor som man minst annar skulle bli gravida och som säger att dom inte äns tycker om barn blir fan på smällen. Där står jag som älskra barn och det är min stora dröm att skaffa familj och blir inte gravid. Man blir så ledsen varje månad när man får mensen.

  • marrevillhabarn

    Hej Potatismos! känner med dig. Min sambo blir tosig på mig när jag gråter för ingenting. Känner att han aldrig kommer att förstå hur man känner det. Dom i min omgiving som man minst anade skulle bli gravida eller överhuvudtaget inte vill ha barn dom blir fan på smällen.
    det är så sjuk orättvist,vad har vi gjort för att förtjäna detta, VA????

  • marrevillhabarn

    Går på utredning nu och dom har hittat ett litet fel på mig så nu ska jag äta hormoner ocg öästrogen. skönt att veta att det inte hade fungerat hur jag än hade slutat tänka på det. så där fick att som sagt det en smocka på näsan Ha Ha.

    Hoppas så att det ska fungera med det

Svar på tråden sluta tänk på de