• Långväntan

snälla kan jag få hjälp av er som äter pergo?

Hej tjejer. snälla skulle ni vilja svara på en sak. Det är nämligen så att jag har fått jätter mycke flytningar som är som filmjölk men dom luktar inte illa och är inte gryniga. Känner av mina äggstockar ända sen dag 15 och är nu på dag 21. Blir det så här av att äta pergo eller är det något annant?

• Svar på tråden snälla kan jag få hjälp av er som äter pergo?
  • Långväntan

jag ska inte på någon koll så kan ej fråga

nyköpings bo- har du ätit pergo några fler månader då du inte blivit gravid och kunna jämföra hur dina flytningar var då? Eller fick du bara mycke flytningar av den kuren du vart gravid?

• Långväntan

jag är på bim -8 eller -9.
    Är på dag 21 idag och har haft ont och mycke flytningar sen 6 dagar nu. Det är verkligen jätte mycke flytningar. min sambo blir helt gegig (ursäkta detaljer ) när vi har sex och jag måste ha trosskyd hela tiden. Kan det vara ett grav tecken så tidigt? märkte du av det så tidigt som på dag 15?

• Långväntan

okey men vi får hoppas ändå om du tog testet så tidigt som 6 dagar innan så är det ju inte kört för din del

• Långväntan

är det din första pergo kur? Vi får höras av hur det går. Jag är på bim -7 -8 och känner precis som du gör så jag ligger bara några dagar efter dig

• Långväntan

nej jag har inte kollat den än japp och flytningarna har varit ganska rikliga alla dagar nu. jag vet inte hur livmodertappen ska vara heller för att det ska vara något på gång. vet du?

Svar på tråden snälla kan jag få hjälp av er som äter pergo?