Inlägg från: maddan86 |Visa alla inlägg
  • maddan86

Varför bajsa på flygplanet???

Hej undrar bara en sak varje gång jag flygit och ska gå och kissa på toan sitter det alltid stora bajskluttar i toan... men alltså jag fattar inte detta jag har då aldrig behövt bajsa på flyget hahha självklart måste man så måste man men ändå dessa jävla bajskluttar!!!!! USCH FY FAN RENGÖR IAF!! eller samma sak på typ ikea, resturanger osv bläää haha

• Svar på tråden Varför bajsa på flygplanet???
  • maddan86

ja det hänger alltid stora bajskluttar i själva toan! jag spyr alltså kan inte gå på toaletter med bajs i toan fyyy fasen men jag fattar ändå inte detta med att bajsa ute på ngt sätt inte fan går man och bajsar på resturang osv då håller jag mig hellre...!! Eller?? haha ja jag tycker detta är äckligt!

• maddan86

Bebis skrev 2009-01-04 12:06:41 följande:

Måste man så måste man som sagt dessutom finns det en hel del tillstånd och situationer när det är extra mycket måste för somliga. Alla kan inte hålla sig hur som helst. För du tror väl inte att alla människors kroppar på denna jord fungerar precis som din egen? Jag föredrar att inte bajsa utanför mitt eget hem men jag förstår att det inte är lika enkelt för alla.
    Nej det är väl klart jag inte gör!!! haha men jag har heller adrig träffat på ngn som har gjort det! skitsamma tycker bara det är ÄCKLIGT!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Varför bajsa på flygplanet???