Vår bebis bildtråd, för oss m bf feb 09
Jättesöt flicka! Och vilken snabb förlossning! Fast det kanske alltid blir så vid igångsättning, vad vet jag... Grattis!

Jättesöt flicka! Och vilken snabb förlossning! Fast det kanske alltid blir så vid igångsättning, vad vet jag... Grattis!

Åh så söt! Ett stort grattis!

Jisses så söt och så mycket hår!!!!!! Gulligt!   

Fin pojk TrollBoll! Grattis!

Jättemysiga bilder Carizma!

Meduziz: Vilken goding!

Jättesöt liten Tiger!

Carizma: Har du redan gått ner mycket i vikt? Tycker du ser så himla smal och fräsch ut...   

Fina, fina bilder! Och så kul att se er tillsammans med era små bebbar! Jag kommer inte lyckas få med min sambo på bilden till tidningen   , så jag funderar på att enbart ha bebis där. Om bilden blir bra tänkte jag sedan använda den till tackkort för uppvaktningen till födelsen. Får väl satsa på några fina "familjebilder" sedan istället...
 , så jag funderar på att enbart ha bebis där. Om bilden blir bra tänkte jag sedan använda den till tackkort för uppvaktningen till födelsen. Får väl satsa på några fina "familjebilder" sedan istället...

Han är absolut ingen linslus och hatar att överhuvudtaget vara med på kort...

Grattis!!! Jättesöt!

Bild finns nu på min sida. Någon som har lust?
Grattis till alla som fått nu- jag har inte hunnit läsa ikapp. Snart så!

Någon som vill lägga till mig också?
michia- flicka, 13/2- Född 08:34, 49 cm & 3515 g
Ny bild finns i mitt galleri. Vet inte hur man lägger till en länk här   

Tack TrollBoll för att du satte in bilden!   

Vad hår! Till och med kammat bena ju!   

Sicka goingar alla har!

Ja, visst har vi välrdens vackraste barn i den här tråden!   

Häftiga bilder alla mammor!!   

På BB sa de till oss 1-2 ggr/v med lite olja i vattnet. Inte bada på dagen om man skulle ut utan på kvällen.

Har heller inte lyckats med bilden på något leende. I hennes babybok finns plats för första leendet- hur lätt är det då?   

Goa bebisbilder!!!