Varm efter ägglossning
Är man alltid extra varm från då man haft ÄL och fram till mensen kommer? Jag känner mig som en vandrande kamin och har gjort så ända sen ÄL. Har BIM den 10e.
Är man alltid extra varm från då man haft ÄL och fram till mensen kommer? Jag känner mig som en vandrande kamin och har gjort så ända sen ÄL. Har BIM den 10e.
lilla mej skrev 2009-01-04 15:28:14 följande:
jo tack jag fick ett ma i mars 08, men ar nu i v 17 och allt ser stralade ut. Jaaa jag vet hur man langtar sa mycket att man ibland letar sa mycket efter symptom att man verkligen tror man har en massa, men bast att inte hoppas for mycket for det ar sa trakigt nar mensen kommer....
lilla mej skrev 2009-01-06 18:28:07 följande:
har gjort 2 ul mest for att kolla sa allt star ratt till, men vi ska gora det riktiga rutin UL den 28e och da kan vi fa reda pa om det ar en kille eller tjej, och jag vill absolut veta nyfiken i en strut.... vilket forsok ar ni pa? for mig tog det 6 LAAAAAANGA manader innnan det tog sig igen efter MA. Men det ar tydligen ganska normalt att det kan ta ett tag... du maste skriva och saga hur det gar....lycka till
Jag är gravid i v. 6 och är oftast väldigt varm i ansiktet på kvällen/natten när jag skall sova ...
Jag kan bli jättekall om händer och fötter men vara väldigt varm i resten av kroppen. Hur skumt som helst. Har BIM på lördag så vi får se vad det blir då.
lilla mej skrev 2009-01-08 13:23:35 följande:
Innan jag plussade med dottern hade jag precis som du Trynträ. Var varm i kroppen men jättekall om händer och fötter, så hoppas för din skull!
Jag hade själv äl 4/1 och i förrgår började jag känna mig varm när jag fejat på, och likadant idag. Långt till Bim än, men det är skillnad jämfört med andra månaderna med denna kroppsvärmen.
Å va spännande.
Jag har klarat mig rätt bra under dagen men nu när jag var på affären och när jag kom hem så kom den där iskylan på händerna tillbaks. Lustigt hur man kan bli så kall om händerna och samtidigt vara så varm i kroppen.
Jag älskar kalla händer och fötter för det betydde att jag fick ett pluss idag!
Trynträ skrev 2009-01-10 10:52:23 följande:
Tack Batte! Håll tummarna att det vill stanna kvar där inne nu också.
Grattis Trynträ. Ska hålla tummarna för att den stannar kvar där inne i 8 månader till
Tack kära du! ![]()
Grattis Trynträ
. Va roligt! Håller tummarna!
Tack, ja det känns overkligt och nervöst.
Miracle Cats skrev 2009-01-10 12:09:32 följande:
Förstår det
. Det tar ett tag att smälta allt. Det är så roligt att läsa om en massa plus. Hoppas så att turen vänder för alla kämpar under 2009.
Grattis!
ohh nej, tro mig jag vet hur det kanns nar man far veta att det inte blev nagot..... forsok att vara positiv for det kommer bli er tur aven om det inte kanns sa nu...lycka till
Tackk Nunnigumsi!