• Zimlis

Värsta stället att få sperman på är...

Ja vad är värsta stället tycker du

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Värsta stället att få sperman på är...
  • Mandi74
    Stars skrev 2009-01-03 17:44:30 följande:
    Mandi74 skrev 2009-01-03 17:15:33 följande: Tycker jag också. Jag har sett katolska forum som varit mindre pryda än familjeliv. Jag förstår inte hur folk kan vara så kräsmagade.
    Haha.. det förvånar mig inte.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Bam

Ögat, för det svider så förbannat.

Innan du gräver en grop så bör du ta mått på dig själv.
  • Anonym

På lakanen kanske? Inge skönt att ligga och gosa på sen...

• Fruntimre

ögat är inge trevligt alls nej men måste säga att analen är värst. Tar en stund att få ut:s men det är ju ganska lätt att låta bli som tur är..:P

• Randig Panda

Sperma är äckligt vart det än hamnar

• BeanGirl

Jag tog det näst sista jag...inte för att jag tycker att det är direkt äckligt egentligen men kladdigt och obehagligt. Har svårt att förstå denna förtjusning över sperma som tycks råda...jag tycker mest att det är ett "nödvändigt ont" om man ska få sig ett nyp. Ställer mest till besvär liksom, kladdigt och dant.

• Anonym (25öring)

Fruntimre du är tuff du som vill gå ut med sånt icket anonymt!

• ängelfrånhelvetet

Det är äckligt vart den än hamnar, förutom det enda stället där det kan "göra nytta". Är väl visserligen inte så mysigt att gå runt och droppa gegg, men det brukar vara lätt att få bort det utan för mycket kladd ändå.

• therese larsson

sist ja hade så hamlade hans i sängen gick rätt bra e ju inte kladdigt hela tiden fick torka bårt de lite sen torka de av sej sj, men visst sängkläderna åkte in i tvättmaskinen efteråt:P

• LindaJohansson81

Ögat, annars är det bara mysigt!

Svar på tråden Värsta stället att få sperman på är...