Inlägg från: Blogg |Visa alla inlägg
  • Blogg

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Vilken bra tråd! lägger i favoriter

• Blogg

Den som jag retat mig såååå på. Tack!

HoneyPuff skrev 2009-01-06 23:32:46 följande:
    om ni inte vill ha den lilla reklamrutna från thecutest.... så kopierar ni inte in den sista lilla biten i html-koden.....den biten ska alltså inte vara med.... funkade för mig när jag testade.
  • Blogg

SeTa skrev 2009-01-07 22:19:39 följande:

Är det någon härinne som är från Floby? Min räknare berättar att någon därifrån har varit inne härifrån två gånger. Hängde ni med? Jag har bott i den lilla hålan, så självklart blev jag nyfiken.
    Har varit inne på flera av bloggar här bla din två ggr i kväll för att kolla den läckra designen :)och jag tror det står att jag är från Floby men jag har aldrig satt min fot där. Vet inte varför det alltd står Floby på mig, måste vara nåt med "pejlingen"
  • Blogg

Hade jag gärn gjort men den är en kombination av privat och företag så jag tror inte jag får ha med den här. Kan uppfattas som reklam.

Mamasnest skrev 2009-01-07 22:30:31 följande:
    Blogg: Vill du stå med i trådstarten med din bloggadress?
  • Blogg

Mamasnest skrev 2009-01-07 22:34:17 följande:

Aha, vad synd!
    men om någon vill se bloggen kan ni bara inboxa :)
  • Blogg

Yes! då skasll jag fixa bakgrund till dotterns kompis blogg. Hon var så ledsen igår när vi inte kom in.

Isorfidien skrev 2009-01-08 18:53:58 följande:
    The Cutest Blog fungerar äntligen igen!
  • Blogg

Inte här heller
    Fru annmi skrev 2009-01-08 19:08:53 följande:

Isorfidien skrev 2009-01-08 18:53:58 följande:
    Née
  • Blogg

Vet att det sagts i tråden tidigare men vill poängtera PYZAM är farligt! allt i marginalerna försvinner. Provade med en lite blogg pet och allt annat försvann. Blev livrädd men hittade vart jag kunde ta bort det, TUR :)

• Blogg

Sidelement heter det ju ;)

"allt i marginalerna"

Spara och klistra in, hur menar du då?

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?