Inlägg från: Snorkfröken83 |Visa alla inlägg
  • Snorkfröken83

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Hej! Ny här.. Orkar inte söka genom alla svar här. Kan hända att mitt min fråga redan har ställts. Men jag undrar hur man gör då man vill sätta en en bild till vänster i "Gadget" (blogspot)... Skall vidare länka en tävling...

• Snorkfröken83

jag tror att jag hitta det själv nu iaf... Visst väljer man "bild" av gadgetarna? Men varför står det "ange bild" då jag trycker SPARA... Jag har ju redan valt bild från nätet. Jag ha fyllt i alla andra fällt också..

• Snorkfröken83

Jag fick det fixat via omvägar (?)... Tog och sparade bilden först från nätet till datorn och SEDAN till bloggen.. Men borde det inte gå att sätta direkt adress till bilden?!

• Snorkfröken83

Buschiq skrev 2009-01-08 09:13:25 följande:

Visst ska det funka, det finns ju ett val: från webben. Konstigt...
    Jo, tycker de ja också. Men då jag har i de klickat och satt in en adress så står det i en gul ruta där uppe "ange en bild".. :(

Lita småjobbigt att behöva spara bilden till egen dator där mellan..
  • Snorkfröken83

Buschiq skrev 2009-01-08 09:37:31 följande:

Tack snälla ni!!! I bland känns det skit och ibland ganska hyfsat. Vi jobbar på det - jag kommer väl fram till nutid så småningom *skrattar* Vi är nog alldeles för många som råkar ut för sånt här tyvärr... När jag berättade för min mamma talade hon om att pappa varit ute på dumheter när jag var en fem-sex år. Det hade jag ingen aning om... Man blir förvånad! Men - vad tyckte ni om bakgrunden???
    Din blogg är jätte fin.

Synd att det finns människor som lider av olika former av missbruk bara
  • Snorkfröken83

Millami skrev 2009-01-08 09:59:42 följande:

ojjj sååå ni skriver... *vinkar lite åt tigern* buschiq fin blogg, men beklagar allt du fått gå genom..*kram*
    Hej! Hur går de i "vår" gamla lägenhet? Såg att ni ska få smått snart igen! Va roligt!
  • Snorkfröken83

Kära Kerstin då va ni skriver! Jag som tänkte jag skulle följa med här lite för att snappa upp nått man inte kan... Blir att ta sig tid och läsa lite bakåt nu då...

• Snorkfröken83

Mamasnest skrev 2009-01-09 14:22:36 följande:

Hur ofta uppdaterar ni eran blogg? Jag försöker skriva lite 2-4 ggr per dag. Hellre lite i omgångar än mycket på en gång, det blir så jobbigt att läsa bloggar med långa inlägg tycker jag.
    Det beror på. Om jag sitter hemma så uppdaterar jag då jag har något jag vill skriva om. Det kan bli allt mellan 2-6 inlägg... Oftast något kort. Blir för jobbig att läsa annars som du nämner. Om jag är upptagen och inte har tid så blir det inte så ofta..
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?