Inlägg från: Hilti |Visa alla inlägg
  • Hilti

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Hei, håper å få svar på en fråga her.. Det virker som dere kan blogspot her

Jeg har lagt inn en bild i min header (Den hämske blinkbilden; en .gif altså), men kan inte ta bort den. Helknasigt, men trycker jeg ta bort bild så bara blinkar det till og bilden er kvar. Någon som vet vart i html koden man kan ta bort bilden?

Tacksam för svar om någon vet....

• Hilti
    Fru annmi skrev 2009-01-17 11:18:56 följande:
    Det hände mig me i Nyår..Jag gjorde så att klicka bort bilden & SNANBT som attan trycka på Browser &..Lyckades till slut HTML koden testade ja' aldrig
    Å tack, får vel ta fram ett extra paket tålamod då
  • Hilti

Hopppar in igen med en fråga. Nu har jag lyckas få in 3 kolumner i min blogg. Nu undrar jag hur man får bort den stiplade linan (ser ut så här:-------------------) under varje inlägg, och under varje gadget?

• Hilti
    Fru annmi skrev 2009-02-19 10:26:48 följande:
    Ett enkelt sätt är ju att gå in & ändra i teckensnitt & färger & göra dem vita Då du har vit botten,men...Tror att ev det även försvinner runt bilderna är osäker ...
    Å tack...  det blev borta
  • Hilti
    Fru annmi skrev 2009-02-19 10:42:21 följande:
    Vasegooer...Fiiin blogg du har & de där på alla ♥..Ser ju såå gôtt ut ...
    Å tack du Fann ut att om jag satte 0px på denna "dotted $bordercolor;" i html koden så funkar det med bakgrundsbild utan att ramarna blir vita.
  • Hilti
    Carisma95 skrev 2009-02-19 11:46:02 följande:
    Ingen som visste hur man startade sunset-räknaren på något annat än noll ??
    Om du gör en ny räknare hos susnet så finns alternativet under inställningar " Totala antalet besökare (exklusive dagens besökare)Här ställer du in den siffra du vill att statistikmätaren ska utgå ifrån (om du haft en annan räknare tidigare och inte vill börja om från 0).
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?