Inlägg från: Egogirl |Visa alla inlägg
  • Egogirl

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Hejsan, har varit inne hos flera av er och kikat på era fina bloggar. Och vad ni kan.. En annan fattar inte ett smack, har läst bakåt i tråden och försökt mig på både de ena än det andra. Vill ju också ha lika fint som er ju.. Vill ha en snygg bakgrund, underskrift, musik mm.. Men det funkar inte för mig surt.. Hur ska jag bära mig åt?

www.blondinblogg.blogspot.com

Ta det kallt! Det är bara ett halvår kvar till midsommar..
  • Egogirl

Varför förhandsgranska?

• Egogirl

Aha, en fråga till man ska ju lägga in koder vart får jag dessa koder som tex signaturen och vart i bloggen ska jag lägga den? Samma sak när det gäller till bakgrunderna..
    Hm de är inte lätt att vara blond Tusen tack för att du hjälper mig iallafall

• Egogirl

Nu har jag med all hjälp och lite tid med att klura på saker och ting så har jag lyckats med eran hjälp få en rätt fin blogg..
    Kika gärna och kommentera i bloggen vad ni tycker

www.blondinblogg.blogspot.com

Nu ska jag sova sov gott
    Kram

• Egogirl

Japp, bättre sida än denna finns inte

• Egogirl

Hm, något måste vara fel med min blogg, för ibland är saker och ting borta för att sedan komma tillbaka efter någon minut på sidan.. Bakgrund försvinner, och allt på sidorna som besökräknare, min press och kontakter för att sedan komma igen sedan.
    Varför blir det så?

• Egogirl
    listoplisto skrev 2009-02-12 07:12:56 följande:
    Om du vill lägga in så att du har en youtuberuta i blogginlägget så ska du gå in på youtube, på den video du vill ha. Sedan kopierar du koden som finns till höger om videorutan, där det står "Embed" eller "Bädda in". Lägg in koden i blogginlägget (under "Redigera HTML"-fliken). Klart!
    Tusen tack =) Nu funkar det ju alldeles utmärkt
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?